رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:
تابناک: عقدایی تعداد صندوق های شمارش شده در شهرستان اصفهان را 505 صندوق و تعداد باقی ماندهر ا 344 صندوق عنوان کرد و گفت: بیشتر صندوق های باقی مانده مربوط به شهر اصفهان است.
کد خبر: ۱۸۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 27 February 2016

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، رضا عقدایی پیش از ظهر امروز در محل ستاد انتخابات استان اصفهان در جمع خبرنگاران از به دور دوم کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: همچنین در شهرستان های شهرضا و سمیرم نیز انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

وی افزود: به دلیل قطع سامانه وزارت کشور و نیز لزوم هماهنگی با هیئت نظارت و اجرایی انتخابات اعلام نتایج انتخابات در استان اصفهان به طول انجامیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: در حال حاضر در حوزه های انتخابیه کاشان با راهیابی دکتر صادقی نژاد، نائین و خور و بیابانک با راهیابی عباس علی پوربافرانی، اردستان با سید صادق طباطبائی نژاد، نطنز با مرتصی صفاری نطنزی و مبارکه هم با راهیابی زهرا سعیدی به مجلس شورای اسلامی، نتایج رسمی و قطعی اعلام شده است.

وی افزود: به احتمال زیاد تا پایان امروز نتایج رای گیری در همه حوزه های انتخابیه استان اصفهان اعلام رسمی خواهد شد.

عقدایی تعداد صندوق های شمارش شده در شهرستان اصفهان را 505 صندوق و تعداد باقی ماندهر ا 344 صندوق عنوان کرد و گفت: بیشتر صندوق های باقی مانده مربوط به شهر اصفهان است.

وی همچنین از بیشترین آمار مشارکت در شهرستان های نطنز ، سمیرم و اردستان خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان آمار مشارکت واجدان شرایط در استان اصفهان را یک میلیون و 980 هزار نفر ذکر کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار