مدیر اجرایی جشنواره ملی جلوه‌های آب:
تابناک: مدیر اجرایی جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب گفت: حدود ۵۸۰ اثر به جشنواره ملی جلوه‌های آب در اصفهان رسیده که در این راستا ۱۱۲ فیلم داستانی‌، ۱۰۸ فیلم مستند و ۲۷ فیلم انیمیشن و نیز بیش از ۳ هزار حلقه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
کد خبر: ۱۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، سیدمهدی سیدین‌نیا در سیزدهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب، پیرامون آثار ارسال جشنواره به دبیرخانه اظهار داشت: از 17 الی 27 اسفندماه سال گذشته که بازبینی آثار صورت گرفت آثار حدود 580 نفر به جشنواره ثبت شده که در این راستا 112 فیلم داستانی‌، 108 فیلم مستند و 27 فیلم انیمیشن و نیز بیش از 3 هزار حلقه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به پایان بازبینی آثار ارسال شده افزود: پس از بازبینی آثار از 27 فیلم انیمیشن ارسالی 17 فیلم و نیز از 112 فیلم داستانی 21 فیلم و از 108 فیلم مستند 23 فیلم به جشنواره راه یافتند.

مدیر اجرایی جشنواره جلوه‌های آب بیان کرد: از 3 هزار حلقه عکس ارسالی به جشنواره، باز‌بینی آن همچنان ادامه دارد تا در نهایت 100 حلقه آن به جشنواره راه یابد‌.

وی به آثار ارسالی هنرمندان دیگر کشورها به جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب پرداخت و تصریح کرد: آثار ارسالی هنرمندان دیگر کشورها به صورت غیررقابتی بوده و برخی از کشورها از جمله مکزیک و صربستان آثارشان را به جشنواره ارسال کردند و انتظار می‌رود آلمان آثاری به این جشنواره ارسال کند که پیش‌بینی می‌شود آثار این هنرمندان در طول جشنواره به نمایش گذاشته شود‌.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان گفت‌: همه دست‌اندرکاران این جشنواره باید با همدلی و همزبانی با تمام توان تلاش کرده تا دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب در شأن اصفهان برگزار شود تا موضوع چگونگی غلبه بر بحران آب در کشور نهادینه شود‌.

هاشم امینی در سیزدهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب، موضوع مدیریت مصرف آب را یکی از رویکردهای مهم این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: شرایط سخت بحران کم‌آبی در کشور ایجاب می‌کند که منابع و تقاضای آب در کشور به خوبی مدیریت شود تا نیازهای آب به صورت عادلانه پاسخ داده شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس مسئله مدیریت مصرف آب یکی از راهبردهای اساسی این جشنواره محسوب می‌شود که انتظار می‌رود هنرمندان با ارسال آثار در تبیین این مسئله وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و نیز آبفای استان اصفهان را یاری کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان نگاه ملی در برگزاری این جشنواره را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب درست است که در اصفهان برگزار می‌شود، اما باید به گونه‌ای اجرا شود تا چالش‌های موجود در بخش آب در اقصی نقاط کشور را به خوبی پوشش دهد و با ظرافت‌های هنری مصرف بهینه آب در تمام بخش‌ها تبیین شود به طوری که الگوی مناسب برای مصرف بهینه آب ارائه شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار