کشتکار مطرح کرد:
تابناک: معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز، بیش از ۱۱۵تن فرآورده های خام دامی فاسد در استان اصفهان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 04 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد کشتکار اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۱۰۱ کارشناس در قالب ۶۰ گروه نظارتی در راستای طرح تشدید نظارت های بهداشتی در ایام نوروز از این مراکز بازدید کردند.

وی بیان داشت: در تعطیلات نوروزی بیش از هفت هزار بازدید از زنجیره عرضه مواد پروتئینی از جمله سردخانه ها، کارگاه های بسته بندی، کارخانه های فرآوری گوشت و خودروهای حمل و نقل انجام شد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان افزود: در ایام نوروز این معاونت تلاش کرد با نظارت و کنترل دقیق در حوزه بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی، سلامت مردم در زمینه مصرف گوشت و فرآورده های خام دامی را تامین کند.

وی تصریح کرد: سلامت فرآورده های خام دامی با سلامت و امنیت غذایی مردم ارتباط مستقیم دارد و رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه بهداشت محصولات دامی در استان لازمه همکاری بیشتر مردم و هماهنگی بهتر و منسجم تر مسئولین است.

کشتکار خاطرنشان کرد: استان اصفهان دارای ۲.۹ میلیون راس گوسفند و بز به جز دام عشایر ، ۵۲۵ هزار راس گوسفند و گوساله و ۱۰ هزار نفر شتر است.

وی ادامه داد: در این استان ۶.۸ میلیون واحد دامی سبک و سنگین وجود دارد و سالیانه ۵۹ هزار تن گوشت قرمز در این استان تولید می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار