گزیده خطبه‌های نمازجمعه اصفهان:
تابناک: دشمنان همواره از پیشرفت‌های ایران نگران می‌شوند اما اگر بدی به ما برسد شادمان می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 19 February 2016

به گزارش تابناک اصفهان، حجت الاسلام میردامادی ظهر امروز خطبه های نماز جمعه اصفهان را با محوریت انتخابات و مسئله نفوذ مطرح ساخت.

گزیده خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان به نقل از خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، فارس و ایرنا:

امام جمعه اصفهان روز جمعه آینده را روز غدیر دانست و گفت: مردم در این روز باید به افرادی که به تایید مجتهدان و شخصیت های عالی مقام، انسان های آگاه و ارزشمند شورای نگهبان رسیده اند رای بدهند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: شورای نگهبان در طول تاریخ مورد هجمه دشمنان متکبر و جبار بوده و آمریکا نیز از روز اول با قانون شورای نگهبان مخالف بوده است.

وی خاطرنشان کرد: درد اینجاست که گاهی خودی ها هم از ضربه زدن و شمشیر زدن به پیکر شورای نگهبان دریغ ندارد.

حجت الاسلام میردامادی در ادامه تصریح کرد: تخریب نهادها و شخصیت های نظام در فرآیند انتخابات، خیانت به انقلاب و انتخابات است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مجلس ریل گذار حرکت دولت است اگر ریل گذاری در جهت عدالت، رفاه، گشایش اقتصادی، پیشرفت، عزت و استقلال کشور باشد مایه سعادت است اما اگر مجلس مرعوب دشمنان باشد و دنبال جریان اشرافی‌گری باشد این مملکت بدبخت خواهد شد.

میردامادی افزود: در دوره کنونی مسئولان باید مراقب باشند روابط اقتصادی با دشمنان باعث نفوذ آنها نشود. دشمنان همواره از پیشرفت‌های ایران نگران می‌شوند اما اگر بدی به ما برسد شادمان می‌شوند. کشوری که خدا دارد همه چیز دارد و ما اگر با تقوی و توکل بر خدا مقاومت کنیم هیچ مکری از جانب دشمنان به ما زیان نخواهد رساند. دشمنان می‌دانند که با کشوری غنی و مصمم طرف هستند. چه قدر باید ذلت داشته باشیم که یکی از مسئولان ورزشی در صدا و سیما بگوید اگر تیم‌های عربستانی حاضر به آمدن به ایران نیستند ما به عربستان می‌رویم.

وی اظهار داشت: دشمن در نظر دارد با ایجاد تفرقه در کشورمان، انتخابات را به دشمنی بکشاند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خرید و فروش و معامله با غربی‌ها و غیرمسلمان در بسیاری از موارد بلااشکال است، گفت: ولی همواره باید مراقب نفوذ آنها باشیم و از داشتن تفکر اینکه همه امور در دست آنها است بپرهیزیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار