تابناک:شرکت آرد اطلس اصفهان مجهز به آخرین تکنولوژی روز اروپا (بولر آلمان) به عنوان اولین کارخانه آرد والسی در استان اصفهان و واحد نمونه سال‌های 86،85 و 87 از طرف معاونت غذا و دارو شناخته شده است.
کد خبر: ۱۸۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 16 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، شرکت آرد اطلس اصفهان مجهز به آخرین تکنولوژی روز اروپا (بولر آلمان) به عنوان اولین کارخانه آرد والسی در استان اصفهان و واحد نمونه سال‌های 86،85 و 87 از طرف معاونت غذا و دارو شناخته شده است.

این کارخانه واحد نمونه سال 1385 بوده است و توانسته لوح تقدیر از اداره نظارت بر موادغذایی را نیز دریافت کند. این واحد به عنوان واحد درجه یک از طرف شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه و از طرف اداره کل استاندارد اصفهان در سال 1386 به عنوان واحد نمونه برگزیده شده است.

این واحد دارای پروانه آزمایشگاه آکرودیته از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان و دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی (ISO22000,HACCP و.. است.

همچنین این واحد، مجهز به تجهیزات مدرن غنی‌سازی آرد است و توانسته  لوح تقدیر و تندیس مسئول فنی برتر و مسئول کنترل کیفیت نمونه از طرف اداره نظارت بر موادغذایی و اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان از سال 1384 تا 1387 را دریافت کند.

از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع آرد از جمله سبوس گرفته، قنادی،ستاره، کامل، سمولینا و... اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار