اللهیاری:
تابناک: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با توجه به پایان دور نخست سفرهای نوروزی، نائین بیشترین مسافران را به سوی خود جذب کرد و در این دور رکوردار شد.
کد خبر: ۱۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 02 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر،فریدون اللهیاری اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز نتایج دور دوم سفرهای نوروزی به اصفهان پایش نشده است بنابراین نمی توان در خصوص این دور اظهار نظری کرد.

وی بیان داشت: آنچه محرز و مشخص است اینکه امسال علاوه بر حضور پر شور مسافران در شهر اصفهان، شاهد استقبال بسیار گردشگران از روستاها و شهرستان های اطراف اصفهان نیز بودیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سفرهای نوروزی به اصفهان شهرستان های کاشان، نائین، خور و بیابانک و میمه و وزوان شاخص ترین شهرستان ها در جذب گردشگران بودند.

وی اظهار داشت: براساس برآوردهای انجام شده و آمارها از جاذبه‌های تاریخی استقبال فراوانی شده است، اگرچه جاذبه‌های طبیعی در اصفهان نیز با استقبال روبرو بود.

اللهیاری افزود: آمار دقیقی از بازدیدکنندگان جاذبه‌های طبیعی در دست نیست اما حجم مسافران و حضور آنها در آن مناطق نشان دهنده اشتیاق افراد از بازدید مناطق طبیعی است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به موزه‌های اصفهان بیان داشت: تاکنون از موزه هنرهای تزئینی استقبال بیشتری شده، اگر چه موزه‌ها با وجود گنجینه‌هایی که در دل خود دارند به عنوان یکی از مقاصد بازدید گردشگران قرار نمی‌گیرد که این مسئله می‌بایست از سوی سازمان میراث‌فرهنگی، فرهنگ‌سازی شود.

وی خاطرنشان کرد: باغ‌ فین کاشان، چهلستون و عالی‌قاپو نسبت به سایر مکان‌ های تاریخی پربازدید تر از جاذبه‌های دیگر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار