تابناک: ورزشگاه نقش جهان نیاز به دو طبقه شدن نداشت و باید در یک طبقه ساخته می شد اما تصمیمات قبلی سبب شده تا کنون این طرح به ثمر نرسد.
کد خبر: ۱۷۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 08 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، ورزشگاه نقش جهان که از پروژه های به قول وزیر ورزش، تخت جمشیدی اصفهان به شمار می رود امروز چشم وزیر ورزش را گرفت و وی را راهی اصفهان کرد.

وی پیش از بازدید از این روزشگاه در جلسه ای بدون حضور خبرنگاران با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و استاندار اصفهان و دیگر مدیران فولاد مبارکه، روند ساخت و ساز در این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.

هرچند محتوای این جلسه تاکنون رسانه ای نشده است اما محمود گودرزی بعد از بازدید از این ورزشگاه، از اقدامات بدون محابای دولت قبلی در کلنگ زنی پروژه های متعدد انتقاد کرد و گفت: ورزشگاه نقش جهان نیاز به دو طبقه شدن نداشت و باید در یک طبقه ساخته می شد اما تصمیمات قبلی سبب شده تا کنون این طرح به ثمر نرسد.

وی همچنین با بیان اینکه در حالت خوشبینانه سال آینده 2 تا 3 میلیارد تومان به این طرح اختصاص خواهد یافت، گفت: این اعتبارت کفاف این پروژه را نمی دهد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ورزشگاه نقش جهان نیازی به طبقه دوم نداشت و نزدیک به ۳۵ تا ۴۰ هزار صندلی برای آن کفایت می کرد اما در حال حاضر به خاطر اینکه گفته بودند این پژوه باید به دو طبقه افزایش یابد، برای ما مشکل به وجود آمده و به یک معضل تبدیل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار