مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در استان اصفهان گفت: قرض الحسنه یک سنت حسنه در میان ایرانیان است و لازم است با همدلی و همزبانی زمینه گسترش هرچه بیشتر آنان را فراهم نمود.
کد خبر: ۱۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 30 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از  باشگاه خبرنگاران ابراهیم مسکین مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در استان اصفهان با اشاره به نام گذاری سال 1394 گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال جاری را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری نمودند که لازم است در جهت تحقق آن زمینه های لازم فراهم شود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف بانک قرض الحسنه رسالت ایجاد کسب و کار و کارآفرینی است ادامه داد: تحقق این امر موجب همدلی و همزبانی هرچه بیشتر مردم خواهد شد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه رسالت در سال 1393 به موفقیت های قابل توجهی در سطح استان اصفهان دست یافت و با 12 شعبه مشغول ارائه خدمت به مردم شریف استان اصفهان می باشد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در استان اصفهان با اشاره به اینکه در سطح محلات و مناطق مختلف اصفهان همواره قرض الحسنه ها زیادی وجود داشته اند و مردم با این نهادهای خیر و تاثیرگذار در ارتباط بوده اند افزود: لازم است از همه ی مردم اصفهان بخصوص سرمایه گذاران و کارآفرینان قدردانی و تجلیل نماییم که در سال گذشته از نهاد قرض الحسنه حمایت نموده اند.
وی ادامه داد: یکی از اهداف بانک قرض الحسنه رسالت اجرای عدالت اجتماعی ، رونق کارآفرینی خرد و کمک به قشر ضعیف و کم درآمد جامعه است .
ابراهیم مسکین افزود ؛ انجمنی تحت عنوان حامیان فرهنگ قرض الحسنه تاسیس شده است که در آن جمعی به طور ویژه به ترویج فرهنگ فرض الحسنه در جامعه می پردازند.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی سایر حامیان قرض الحسنه در اصفهان بتوانیم به سمت پیشرفت هرچه بیشتر در این عرصه حرکت نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار