اندر احوالات قانون بقاي حاشيه...!
تابناك اصفهان: انگار این عصر فرا ارتباطی حاضر فارغ از همه خوبی ها و نکات مثبتی که دارد بدی هایی را هم شامل خود کرده است؛ در بین سیگاری ها اصلاحی هست تحت عنوان سیگار را با سیگار روشن کردن یعنی طرف حالش خیلی خراب است و از همین رو برای حل مشکلات عظیمش یا حداقل تسکین بخشیدن به درد وارده سیگار جدید را با ته سیگار قبلی روشن می کند.
کد خبر: ۱۷۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 01 February 2016
تابناك اصفهان - يادداشت تحريريهانگار این عصر فرا ارتباطی حاضر فارغ از همه خوبی ها و نکات مثبتی که دارد بدی هایی را هم شامل خود کرده است؛ در بین سیگاری ها اصطلاحی هست تحت عنوان سیگار را با سیگار روشن کردن یعنی طرف حالش خیلی خراب است و از همین رو برای حل مشکلات عظیمش یا حداقل تسکین بخشیدن به درد وارده سیگار جدید را با ته سیگار قبلی روشن می کند، حالا خرابی حال رسانه های گسترش یافته در این عصر را نمی دانم اما در این شرایط فعلی انگار حاشیه با حاشیه روشن می شود!

نمونه بارزش ماجرای کاشان و حواشی پیرامونی آن، انگار تمامی ندارد! بیشتر شبیه قانون بقای انرژی است از بین نمی رود بلکه از نوعی به نوع دیگر تبدیل می شود! فکر کنم تا زمانی که سوژه جدید حاشیه ای برای این رسانه های گسترش یافته ایجاد نشود قرار است همه چیز حول محور این ماجرا چرخش و نرمش داشته باشند و یکی را خوب و مظلوم و ضربه دیده و دیگری را گرگ و قاتل و تندخو معرفی شود!

تازه ترین اتفاق از این ماجرای عجیب و نامفهوم کاشان به سخنان سانسور شده مهناز افشار، مجری جشنواره فیلم فجر امسال باز می گردد که انگار با گذر از حاشیه های مادرشوهر کاندید شده حالا دوباره باید به تيتر يك و بخش قرمز آخرین اخبار و بازدیدترین ها باز گردد!

خانم مجری که از حذف بخشی از سخنانش در پخش زنده تلویزیونی حسابی شاكي است در صفحه اینستاگرام خود اینگونه نوشت که "به استقبال جشنواره فیلم فجر رفتیم در حالی که بخشی از صحبت هایم توسط صداوسیما سانسور شد!".

سانسور حرف های مهناز افشار در جشنواره فجر 94

این اتفاق در حالی رخ داده که افشار به معتمدآریا سلام ویژه ای رسانده و برای پایان خودسری ها در کشور آرزو فرارسيدن کرده بود!

حالا البته کاری به ماجرای کاشان و بازی های سیاسی اطراف آن برای تخریب چهره آیت الله نمازی، فقیه و عالم بزرگ کاشان که احتمالا همه این داستان ها و ماجرا ها برای کاهش و شکستن رای او در انتخابات پیشرو خبرگان صورت گرفته و بازی خوردن نیروهای حزب اللهی معروف به (خودسر در این روزها) ندارم اما نکته مهم این است که آیا حیات رسانه های نوپا مثل شبکه های اجتماعی، کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام باید به دامن زدن و گسترش و حفظ قانون بقای حاشیه باشد یا قرار است این رسانه ها فصل جدیدی از تغییرات اجتماعی و جریان سازی رسانه ای را استارت بزنند؟!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
شاید هم اینکه معنای خبره در ایران تغییر کرده و ما بی خبرانیم!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار