میزبانی نوروزی به روایت آمار؛
تابناک: در همین راستا با حضور به موقع آتش نشانان ۵ نفر مصدوم حادثه گازگرفتگی به سرعت از چادرها خارج، احيا و تحويل عوامل اورژانس شدند.
کد خبر: ۱۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 28 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، هشتمین روز نوروز هم همچون روزهای دیگر با ارائه خدمات از سوی دستگاه های مختلف خدماتی اصفهان در پذیرایی از میهمانان نصف جهان گذشت و در این راستا تمامی دستگاه های ذی ربط در حیطه وظایف خود خدماتی را به مسافران نوروزی ارائه کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان، که آمار مسافران نوروزی اصفهان را در دست دارد در این زمینه گفت: تا روز هفتم نوروز حدود یک میلیون و ۳۵۵ هزار نفر اسکان در اماکن اقامتی استان اصفهان داشتیم.

وی بیان داشت: این آمار تعداد مسافران نوروزی در حالی است که بخشی از مسافران نیز در خانه خویشاوندان و فامیل های خود ساکن هستند و برخی تنها یک روز در اصفهان حضور داشتند و شب را در استان دیگری ساکن شدند.

اللهیاری خاطرنشان کرد: آماری که از اماکن تاریخی و بازدید مسافران نوروزی از این اماکن بدست آمده با آمار مسافران نوروزی که در اماکن اقامتی ما ساکن شدند، همخوانی ندارد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان نیز در مورد یکی از دغدغه های مهم مسئولان اسکان در شهر اصفهان که گاز های پیک نیک در چادرهای مسافرتی است، گفت: به طور تقریبی در هر شب نزدیک به یکصد پیک نیک از چادرهای خواب جمع آوری می‌شود.

وی بیان داشت: با آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۴ مورد حادثه گازگرفتگی و يك مورد حريق چادر مسافرت در كمپ فدك گزارش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: در همین راستا با حضور به موقع آتش نشانان ۵ نفر مصدوم حادثه گازگرفتگی به سرعت از چادرها خارج، احيا و تحويل عوامل اورژانس شدند و همچنين چادر مسافرتی طعمه حريق نيز به سرعت اطفا و رفع خطر شد.

وی افزود: تاکنون ۱۶ مورد حادثه و ۶ مورد حريق به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی اعلام شده است.

علیرضا صلواتی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان نیز درمورد آخرین وضعیت ترافیک درون شهری گفت: وضعیت ترافیکی خیابان ها و معابر سطح شهر اصفهان در ایام نوروز نسبت به سال گذشته روان‌تر است.

همچنین رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: از عصر پنج شنبه تا پیش‌از ظهر امروز دو فوتی و سه مجروح تصادفی در محورهای استان اصفهان گزارش شده است.

سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: روز گذشته بر اثر واژگونی سواری پراید در محور کاشان - اردستان یک نفر فوتی و دو نفر مجروح شدند.

وی بیان داشت: پنج شنبه شب بر اثر برخورد وانت با یک شتر در محور جندق یک نفر فوتی و یک مجروح بر جای گذاشت.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تردد در محور رفت و برگشت اصفهان شیراز سنگین است و از سمت تهران دو طرف آن از سمت آزاد راه و همچنین دلیجان - میمه تردد سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: محور شرق از سمت یزد به سمت نائین و به سمت شمال نیمه سنگین است.

رضایی اعلام کرد: محور اصفهان شهرکرد نیز تردد نیمه سنگین است.

وی گفت: تاکنون استقبال مسافران از ایستگاه های امنیت و سلامت خوب بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :