رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هم‌سرایی ۱۳۵۷ دانش‌آموز دختر در استان کرمانشاه به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می‌‌شود.
کد خبر: ۱۶۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 25 January 2016
رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هم‌سرایی ۱۳۵۷ دانش‌آموز دختر در استان کرمانشاه به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می‌‌شود.

رحیم زارعی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم کرمانشاه، با اشاره به اجرای سرودهای انقلابی در یوم الله 22 بهمن توسط 1357 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه، اظهار داشت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر با اجرای 25 برنامه در سراسر استان و پایه‌‌های مختلف مدارس استان با هدف یادآوری پیروزی بزرگ انقلاب برگزار می‌‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مدارس از امروز به استقبال مراسم‌‌‎ها و برنامه‌‌های دهه فجر می‌‌روند، افزود: تعویض پرچم در ورودی و خروجی مدارس، زیباسازی و تزیین فضای مدارس با همکاری گروهی دانش‌آموزان، از جمله برنامه‌‌های دهه فجر در تمام مدارس است.

وی از نواخته شدن گلبانگ انقلاب در روز 12 بهمن، همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان خبر داد و گفت: غبار‌‌‌روبی مزار شهدا، نثار شاخه‌‌های گل به مزار شهدای انقلاب و شرکت در نماز جمعه توسط فرهنگیان و دانش‌‌‌‌‌‌‌آموزان در دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌‌های مناسبتی در نظر گرفته شده است.

زارعی یکی از اهداف برگزاری این مراسمات را ایجاد حس غرور ملی در دانش‌آموزان دانست و گفت: درگیر کردن دانش‌آموزان در برگزاری مراسم‌های دهه فجر نقش مهمی در شناخت بیشتر انقلاب، اهداف انقلاب و پذیرش انقلاب دارد.

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متناسب با عنوان‌های روزهای دهه فجر در مدارس برنامه‌‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: برگزاری سخنرانی در مدارس با تأکید بر تشریح اقتصاد مقاومتی و هم‌‌اندیشی به منظور استفاده و حمایت از کالای ایرانی نیز از جمله برنامه‌‌ها‌‌یی است که در این ایام برگزار می‌‌شود.

زارعی از اجرای مسابقات ورزشی و بازی‌‌های محلی توسط دانش‌آموزان خبر داد و گفت: ویژه برنامه جنگ شادی به مناسبت دهه فجر، هر شب در اردوگاه شهید باهنر واقع در سراب قنبر با حضور هنرمندان محلی و هنرمندان مدعو تهران برای خانواده‌‌ها و دانش‌آموزان برگزار می‌‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار