مدیر فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:
تابناک: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: در ۱۰ روز گذشته تاکنون حوادث ترافیکی و امدادخواهی در دور نخست تعطیلات نوروزی ۱۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 27 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، غفور راستین با اشاره به امداد رسانی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی در دور نخست تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در مقایسه نسبت به سال گذشته در زمان مشابه با کاهش 10 درصدی حوادث ترافیکی و امدادخواهی در اصفهان روبرو بوده‌ایم.

وی افزود:این کاهش دلیل‌های دیگری دارد که یکی از آنها ارتقای فرهنگ عمومی مردم و احترام گذاشتن آنها به قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها هنگام رانندگی است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان بیان کرد: در 10 روز گذشته 112 پایگاه پیش‌بیمارستانی با 750 تکنسین پزشکی آماده خدمات‌رسانی به مسافران و حادثه دیدگان بودند.

وی خاطرنشان کرد: در این 10 روز بیش از 3 هزار و پانصد ماموریت بری هزار حادثه جاده‌ای و ترافیکی و بیش از 2 هزار و پانصد امداخواهی غیرترافیکی خدمات‌رسانی کرده‌ایم.

راستین گفت: در 10 روز گذشته 4 مورد امداد رسانی با اورژانس هوایی نیز بوده که در کل نسبت به سال گذشته با کاهش حوادث و امدادخواهی روبه‌رو بودیم.

وی با اشاره به حوادث افزود: بیشتری امدادخواهی‌ها در روزهای ابتدای سال و روزهای پایانی دور نخست تعطیلات بود که امیدواریم آمار کاهش یافته در دور نخست سفرهای نوروزی همچنان کاهش یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار