راستین مطرح کرد:
تابناک: مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: با آغاز طرح نوروزی تاکنون دو مورد گاز گرفتگی در چادرهای خواب باغ فدک گزارش شده و ۴ نفر به علت مسمومیت با گاز مونوکسید به بیمارستان ها منتقل شدند.
کد خبر: ۱۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 26 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، غفور راستین اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه با آغاز به کار ستاد نوروزی، تمام مراکز پیش بیمارستانی و بیمارستانی به صورت آماده باش کامل و صددرصدی درآمده است و ۵۱ بیمارستان آماده پذیرش بیماران است.

وی بیان داشت: در ایام نوروز ۱۱۲ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، جاده‌ای و سطح شهر فعال است.

مدیر مرکز حوادث وفوریت های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی یکی دیگر از اقداماتی است که در ایام نوروز برای ارائه خدمت به مسافران و حادثه دیدگان فعال کردیم که از آغاز به کار فعالیت ستاد نوروزی تاکنون با استفاده از توان اورژانس هوایی ۴ ماموریت انجام شده است و بیش از ۱۲ مصدوم را به بیمارستان انتقال دادیم.

وی اضافه کرد: در ۱۰ روز گذشته بیش از سه هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی انجام گرفته که ۲۵۰۰ مورد غیر تصادفی و نزدیک به یک هزار مورد ماموریت مرتبط با تصادف داشتیم.

راستین اظهار کرد: در مقایسه با سال گذشته به طور تقریبی تعداد ماموریت ها کاهش یافته است.

وی بیان داشت: از هزار مورد حوادث ترافیکی ۱۰۰ مورد لغو ماموریت شده و ۹۰۰ مورد اعزام به بیمارستان های استان صورت گرفته است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: نسبت به سال گذشته میزان حوادث ترافیکی ۱۰ درصد کاهش یافته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار