در ایام نوروز امسال صورت گرفت
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ما در ایام نوروز امسال با کاهش بیش از 15 درصدی ترافیک در سطح شهر مواجه بودیم و شاهد یک ترافیک روان‌تر در سطح شهر اصفهان بودیم.
کد خبر: ۱۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 26 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه امسال از ابتدای ایام نوروز تاکنون از نظر ترافیکی در سطح شهر و به ویژه در مرکز شهر با ترافیک روان‌تری مواجه بودیم، اظهار کرد: این موضوع با برنامه‌ریزی و هماهنگی با پلیس راهور محقق شده است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی‌های لازم را برای کاهش ترافیک در سطح شهر انجام دادیم، اضافه کرد: امسال شاهد راهبندان‌های طولانی در معابر مرکزی شهر و خیابان‌های منتهی به آثار تاریخی در سطح شهر نبودیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: استفاده از مسیر‌های کمکی و خیابان‌های موازی معابر و خیابان‌های اصلی و منتهی به آثار تاریخی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بار ترافیکی موجود در سطح شهر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ما در ایام نوروز امسال با کاهش بیش از 15 درصدی ترافیک در سطح شهر مواجه بودیم و شاهد یک ترافیک روان‌تر در سطح شهر اصفهان بودیم.

صلواتی با اشاره به افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی در سطح شهر از مدیریت ترافیک در اصفهان تاکید کرد: ما در ایام نوروز امسال با سرگردانی مسافران نوروزی در خیابان‌های شهر مواجه نبودیم و ستاد‌های هدایت مسافران در میادین ورودی شهر اصفهان فعال هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار