استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان با اشاره به اینکه این استان ، معین تهران می باشد گفت: ساختار امداد و نجات اصفهان باید فراتر از استان باشد.
کد خبر: ۱۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 25 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،رسول زرگرپور روز چهارشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات بین جاده ای مورچه خورت در 54 کیلومتری شمال غرب اصفهان، اظهار کرد: اصفهان به دلیل اینکه در ابعاد مختلف کمک کننده تهران است باید ساختار تشکیلاتی آن فراتر از استان باشد.

وی افزود: از اینرو باید تلاش کنیم تا ساختار ، تجهیزات و امکانات امداد و نجات اصفهان نیز فراتر از استان و در حد پایتخت باشد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در ایام نوروز 15هزار نفر در پایگاه های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند ، گفت: استان اصفهان در سفرهای نوروزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: تعداد زیادی از هموطنان در سفرهای نوروزی برای رسیدن به مقصد یا از جاده های استان عبور کرده اند و یا مقصد خود را اصفهان انتخاب کرده اند.

زرگرپور از جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاههای خدمات رسان استان اصفهان نامبرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان 45 پایگاه امداد و نجات جاده ای دارد که از این تعداد 37 پایگاه ثابت و 10 پایگاه سیار است.

وی با اشاره به اینکه 52 ایستگاه ایمنی و سلامت نوروزی در جاده های استان برای خدمت رسانی به هموطنان ایجاد شده است، اظهار کرد: در این ایستگاهها 15هزار نفر مشغول خدمت رسانی هستند.

محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه در پنج روز نخست سال گذشته 137 مورد حوادث جاده ای در استان اصفهان اتفاق افتاده بود تصریح کرد: میزان حوادث جاده ای در پنج روز نخست سال نو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته و در این مدت 87 مورد حوادث در جاده های استان بوقوع پیوسته است.

طرح های نورزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخش های امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی از 25 اسفند سال گذشته در اصفهان آغاز شد.

هلال احمر سازمانی غیر دولتی با اهداف انسان دوستانه است.

این سازمان افزون بر سازمان دهی داوطلبان امداد و نجات ، در حوزه های درمانی و فرهنگی نیز فعالیت دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار