مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از برقراری مجدد پوشش بیمه برای رانندگان تاکسی جدیدالورود خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 16 January 2016
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از برقراری مجدد پوشش بیمه برای رانندگان تاکسی جدیدالورود خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی، سجاد سلیمانی اعلام کرد: بیمه رانندگان جدید که از آذر ماه سال 93 از سوی سازمان تأمین اجتماعی منتفی اعلام شده بود، با پیگیری های بسیار تاکسیرانی های کشور و موافقت تأمین اجتماعی دوباره برقرار شد و رانندگان جدید نیز تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: از آذرماه گذشته این اتفاق در مورد بیمه نشدن رانندگان جدیدالورود به ناوگان تاکسیرانی کل کشور به وقوع پیوست.

سلیمانی افزود: از آن زمان تاکنون در شهر کرمانشاه بیش از600 نفر دیگر به جمع تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی افزوده شدند که در این مدت مشکلات زیادی درمورد بیمه داشتند که خوشبختانه با برقراری مجدد، آنها نیز بیمه خواهند شد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه افزود: بیمه تاکسیرانان سراسر کشور براساس تفاهم نامه ای که منابع آن از محل هدفمندی یارانه ها تامین می شد، در سال جاری با سازمان تامین اجتماعی منعقد شد و این سازمان متعهد شد تاکسیرانان را تحت پوشش قرار دهد.

وی گفت: 13.5 درصد حق بیمه مربوط به تاکسیرانان از سوی دولت و 13.5 درصد از سوی بیمه شده، پرداخت می شود که البته ضرایب مختلفی دارد.

این مسئول ادامه داد: اما در سال 94 به علت مشکلات اقتصادی دولت، پوشش بیمه ای مشمولان قبلی تداوم پیدا کرد، اما افراد جدید تحت پوشش قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه تاکسیرانان می توانند به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند، گفت: لیست های بیمه از آذر 93 در اختیار شعب قرار گرفته و چنانچه تاکسیرانان بخواهند سوابق بیمه ای بیشتری داشته باشند، می توانند با پرداخت حق بیمه از آن زمان تحت پوشش درآیند.

شهر کرمانشاه با حدود یک میلیون نفر جمعیت دارای 9 هزار و 800 دستگاه تاکسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار