تابناک: مادر ۵قلوهای اصفهانی گفت: ۵قلوها هدیه‌ای ارزشمند از طرف خداوند به من و همسرم هستند و اگر بتوانم از عهده هزینه‌های نگه‌داری بربیاییم، آنها را نگه‌ می‌داریم.
کد خبر: ۱۶۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 12 January 2016

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بانوی 34ساله اصفهانی در سومین زایمان خود 5قلو به دنیا آورد، مادر این نوزدان در 28هفتگی بارداری خود دچار درد و خونریزی شد که به‌اجبار با عمل سزارین و تلاش گروه پزشکی، 2 دختر و 3 پسر این خانم اصفهانی با موفقیت به دنیا آمدند.

زهرا شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره زایمان خود و به دنیا آوردن 5قلوها اظهار داشت: این دوره بارداری من به‌علت 5قلو بودن نوزادان، در استراحت مطلق سپری شد، پس از یک ماه بستری بودن در بیمارستان به‌علت خون‌ریزی روز گذشته مورد عمل جراحی و سزارین قرار گرفتم.

وی با بیان "این سومین بارداری من بود" افزود: قبل از این 5قلوها 2 بار دیگر نیز باردار شده بودم که حاصل آن 2 پسر 13 و 10ساله است.

مادر 5قلوهای اصفهانی با ابراز "از هیچ روش ناباروری استفاده نکردم و این بارداری کاملاً طبیعی بود"، گفت: من و همسرم دختردایی ــ پسرعمه هستیم و چندقلوزایی در خانواده ما ارثی است.

وی با اشاره به نحوه پرداخت هزینه‌های بیمارستانی گفت: متأسفانه من تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستم و هزینه‌های بیمارستان تاکنون به‌صورت آزاد پرداخت شده و همسرم در تلاش برای گرفتن بیمه سلامت است.

شمسی درباره شغل همسر خود و منبع درآمدی خانواده برای تأمین معاش 5 قلوها گفت: همسرم یک کارگر ساختمانی بوده که در حال حاضر 7 ماه است که بیکار بوده و تاکنون برای تأمین هزینه‌ها هیچ کمکی دریافت نکردیم.

وی در خصوص محل سکونت خود اظهار کرد: ما در حال حاضر ساکن روستای چم‌نور بخش باغ‌بهاداران از شهرستان لنجان هستیم.

مادر 5قلوهای اصفهانی در پاسخ به این سؤال که آیا 5قلو‌ها را نگه می‌دارد یا خیر، گفت: این هدیه‌ای است که خداوند به من و همسرم داده است و اگر بتوانیم از عهده هزینه‌های نگه‌داری بربیاییم، آنها را نگه‌ می‌داریم.

به گزارش تسنیم، وزن نوزاد پنجم 620 گرم است که بهترین وزن را بین خواهران و برادران خود دارد، با توجه به اینکه این نوزادان در 6ماهگی متولد شده‌اند، باید برای تکامل رشد در دستگاه نگهداری شوند، اما حال عمومی آنان رضایت‌بخش است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار