خدمتگزار: گزینشگری کاری قضایی است که با آبرو، جان و سرنوشت مردم سروکار دارد / همه کارمندان توسط گزینشگران انتخاب می شوند / در صورتی که گزینشگران افرادی توانمند و با تخصص نباشند، ممکن است فردی را به اشتباه رد و یا قبول کنند
کد خبر: ۱۶۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶ 12 January 2016
استاندار خراسان جنوبی: باید به مردم آزادی بدهیم تا عقاید و نظرات خود را به راحتی بیان کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: کار گزینشگری کاری قضایی است که با آبرو، جان و آینده مردم سروکار دارد و همه کارمندان توسط گزینشگران انتخاب می شوند.

به گزارش تابناک، وجه‌اله خدمتگزار صبح امروز در جلسه گردهمایی گزینشگران خراسان جنوبی گفت: افرادی که در ادارات استخدام می شوند اساس کارشان عبور از مراحل گزینشگری است.

وی، گزینشگری را کاری سخت عنوان کرد و ادامه داد: در صورتی که افراد گزینشگر افرادی توانمند و با تخصص نباشند ممکن است فردی را به اشتباه رد و یا قبول کنند.

خدمتگزار اظهارکرد: گزینشگران نباید کار گزینش را خیلی راحت بگیرند و باید فرهنگ سازی لازم در خصوص گزینش و محیط های اداری انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه گزینشگران باید گفتار و کردارشان یکی باشد و تناقضی بین گفتار و کردارشان نباشد، گفت: هنر گزینشگران در این است که حق را به صاحب حق بدهند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: در هر موقعیتی باید خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم و حق مردم را به خوبی بشناسیم و به درستی حق مردم را ادا کنیم.

خدمتگزار خاطرنشان کرد: باید به مردم آزادی بدهیم تا عقاید و نظرات خود را به راحتی بیان کنند.

غیرتی، مدیرهسته گزینش استانداری خراسان جنوبی نیز گفت: از ابتدای امسال 4هزارو547 پرونده گزینش مورد بررسی قرار گرفته که 2هزارو140 پرونده وارد دستگاه های اجرایی شده و 2 هزارو 407 پرونده دیگر نیز مجدد جاری شده است.

وی با اشاره به اینکه 148 گزینشگر مشغول کار گزینشگری هستند، تصریح کرد: از این تعداد108 نفر پاره وقت و 40 نفر نیز تمام وقت هستند. در پایان از 7 نفر از گزینشگران برتر تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار