"ترکش های فتنه هنوز در جامعه نمایان است!"
تابناک: حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته در مراسم معارفه مدیریت جدید حوزه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۱۶۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 08 January 2016
به گزارش تابناک اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته در مراسم معارفه مدیریت جدید حوزه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا با اشاره به سیاست های خصمانه دولت های غربی علیه تشیع اظهار داشت: حوزه های علمیه باید در مسیر پیشرفت و تکامل قرار بگیرند؛ دشمن با هدف قرار دادن تشیع می خواهد ریشه اسلام را قطع کند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: فعالیت هدف دار  در حوزه های علمیه، تقویت روحیه بنیادی و توجه به تقوا باعث پیشرفت روز افزون حوزه ها و طلاب می شود و از نابودی آن ها برابر دسیسه های دشمن جلوگیری می کند.

http://www.hawzahqom.ir/uploads/MOHAMMADI2_198383.jpg

وی به وقایع اخیر عربستان و اعدام شیخ نمر اشاره کرد و تأکید داشت: رهبر انقلاب پس از این حادثه فرمودند «این خون پاک گریبان آنها را خواهد گرفت».

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی توجه به دسیسه های صهیونسیت و وهابیت خبیث را یکی از وظایف حوزه های علمیه عنوان کرد و افزود: از اهداف مهم حوزه های علمیه و طلاب، مقابله با شبهات وهابیت و صهیونیست ها است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

وی افزود: هدف عربستان، صهیونیست ها و استکبار جهانی به ویژه آمریکا، تضعیف تشیع است؛مصداق این موضوع را نیز می توان اعدام شیخ نمر عنوان کرد که بدون هیچ دلیلی همراه 47 نفر دیگر اعدام شد و حتی جنازه اش را هم به خانواده شیخ نمر تحویل ندادند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: روحانیان و طلاب باید خود را تقویت کنند تا ملت را از گزند آسیب دشمنان حفظ کنند، چرا که هنوز ترکش های فتنه 88 در جامعه نمایان است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات و نقش اساسی حضور مردم در پای صندوق های رأی، گفت: در روز های آینده دو انتخابات مهم در پیش رو داریم که باید ملت ایران بیش از پیش در صحنه انتخابات ظاهر شوند و قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به حساسیت های ویژه انتخابات اشاره کرد و گفت: وظیفه روحانیان راهنمایی مردم به سوی انتخابات سالم و انتخاب گزینه اصلح است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار