رئیس اتحادیه مشاورین املاک مسکن اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه مشاورین مسکن اصفهان گفت: در طرح اسکان مسافران نوروزی روزانه بین ۱۰ تا ۵۰ هزار نفر روزانه در خانه‌های استیجاری نوروزی اسکان می‌یابند.
کد خبر: ۱۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 22 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رسول جهانگیری با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در خانه‌های استیجاری از پیش تعیین شده اظهار داشت: این تعداد در روزهایی که تعداد مسافر به اصفهان افزایش یابد از 50 هزار به 70 هزار نفر نیز رسیده است و در سال گذشته نمونه آن را داشته‌ایم.

وی افزود: در روزهایی که با افت مسافر روبه‌رو هستیم این تعداد نزدیک به 10 هزار نفر می‌رسد که در سال گذشته مجموع مسافرانی که از خانه‌ای استیجاری استفاده کردند بین 600 تا یک میلیون نفر بوده که نوروز امسال نیز همین پیش‌بینی را داریم.

رئیس اتحادیه مشاورین مسکن اصفهان بیان کرد: 10 هزار خانه برای استفاده مسافران نوروزی آماده و تدارک دیده شده است و سال‌های گذشته نیز نزدیک به همین تعداد بوده با این تفاوت که هر سال به امکانات این منازل اضافه می‌شود و کم و کاستی‌ها در زمینه امکانات اقامتی رفع می‌شود.

وی با اشاره به هدف ایجاد خانه‌ای استیجاری نوروزی خاطرنشان کرد: این خانه‌ها تنها به منظور کمک به صنعت گردشگری و توریسم است و به این‌گونه نیست که در این زمینه درآمد‌زایی کند و هدف از ایجاد آن‌ها کمک به مراکز اقامتی است.

وی افزود: به همین منظور این خانه‌ها پس از سر ریز مسافر از مراکز اقامتی مانند هتل‌ها به اسکان مسافر کمک می‌کندو از آنجائی که قرارداد اقامت آنها در مشاورین املاک به صورت قانونی بسته می‌شود، مالک و مسافر نسبت به احراز هویت به همدیگر اطمینان خاطر دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار