در شرایط اقتصادی سخت این روزها که بانک‌ها بهره‌های گزاف می‌گیرند و کالای وارداتی قاچاق در بازار بیداد می‌کند سینه خیز بر روی سیم خاردارهای اقتصاد پیش می‌رویم و سرپا ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ 17 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا دیانی رییس مجمع کارآفرینان ایران با بیان این مطلب افزود: مجموعه ما گام‌های مهم را بر خواهد داشت تا در زمستان اقتصادی و اجتماعی این روزهای ایران بتواند گوشه‌ای از اقتصاد را اصلاح کند.

دیانی اضافه کرد: این روزها مهمترین موضوع در صنعت و اقتصاد کشور نیروهای انسانی هستند و موفقیت علاوه بر تکنولوژی و امکانات مالی بر محور نیروی انسانی می چرخد و انسان ها هستند که امکانات را ایجاد می‌کنند و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم اهمیت نیروی انسانی را سر منشا قرار دهیم و امروز یکی از پرچمداران بزرگ اقتصادی کشور باشیم.

مدیرعامل گروه انتخاب با انتقاد شدید از وام‌های بانکی و واردات بی رویه افزود: واردات کشور در زمینه لوازم خانگی قاچاق است و بانک‌هایی که وام می‌دهند همواره در سفته بازی و تجارت، پول ملی را هدر می‌دهند. این در حالی است که ما برای آوردن مواد اولیه مورد نیاز نمی‌توانیم کشتی داشته باشیم و دقیقا زمانی این اتفاقات در کشور رخ می‌دهد که رقبای جهانی وام های کلان از بانک‌های جهانی دریافت می‌کنند، اما ما با همه این مشکلات هنوز نای رقابت با رقیب خارجی را داریم.

تنها راه نفوذ دشمن به کشور تحریم اقتصادی است

دیانی ادامه داد: هنوز هم قانع نیستیم و تصمیم داریم گام‌های بلندتری برداریم و می‌خواهیم با بانگ بلند به مقام معظم رهبری، مردم ایران و همه منتظران بگوییم روی ما حساب کنید و خداروشکر می‌کنیم که امروز یک مثال مهم در عرصه بخش خصوصی در اقتصاد هستیم. نمی‌خواهیم استراحت کنیم چراکه می‌دانیم تنها راه نفوذ دشمن به این کشور از راه تحریم آن هم تحریم اقتصادی است..

رییس مجمع کارآفرینان ایران با بیان اینکه دلسوزان اقتصادی این کشور سر در گریبان دارند و بدون قیل و قال سیاسی در حال کار هستند، اظهار کرد: تصمیم داریم یک الگوی اقتصادی باشیم ما می خواهیم محصولی تولید کنیم که اقتصاد، صنعت، علم و تولید به آن افتخار کنند. ما صنعتی را می خواهیم داشته باشیم که منافعش مختص یک خانواده کوچک نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار