عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به عدم تخصیص اعتبار از سوی استانداری برای ساخت تقاطع‌های جدید، گفت: این امر موجب شده تا شهرداری کرمانشاه توان لازم برای اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح جدید را نداشته باشد و اجرای این پروژه‌ها به سال آینده موکول شود.
کد خبر: ۱۵۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 02 January 2016
عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به عدم تخصیص اعتبار از سوی استانداری برای ساخت تقاطع‌های جدید، گفت: این امر موجب شده تا شهرداری کرمانشاه توان لازم برای اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح جدید را نداشته باشد و اجرای این پروژه‌ها به سال آینده موکول شود.

سید احسان احسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح مادر و امام(ره) و نیز تکمیل تقاطع ده مجنون و همچنین اصلاح تقاطع امام حسین (ع) به عنوان پروژه‌های مهم شهری در بودجه امسال شهرداری کرمانشاه لحاظ شده، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بودجه‌ای از محل اعتبارات عمرانی استان لحاظ شده بود که متاسفانه تاکنون اعتباری به شهرداری تخصیص نشده است.

وی اظهار کرد: این امر موجب شده تا شهرداری امسال نتواند اجرای تقاطع‌های مادر و امام خمینی(ره) را شروع کند و از طرفی نیز روند احداث تقاطع ده مجنون به کندی پیش می‌رود.

احسانی اظهار کرد: با توجه به روند کند پروژه تقاطع ده مجنون، بعید است این پروژه امسال به بهره برداری برسد و به احتمال زیاد بهره برداری از آن به سال آینده موکول خواهد شد.

ابن عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: همچنین به دلیل عدم تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومانی جهت اصلاح تقاطع امام حسین(ع) از محل اعتبارات عمرانی استان، اجرای این پروژه نیز به سال آینده موکول خواهد شد.

وی افزود: حتی در صورت تامین اعتبار با توجه به شرایط آب و هوایی بعید است این پروژه امسال انجام شود و اصلاح آن به سال آینده موکول خواهد شد.

احسانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در کنار عدم تخصیص اعتبار، درآمد پایین و کمبود نقدینگی در شهرداری این نهاد را حتی برای تامین امور جاری خود با مشکل مواجه کرده و قطعا در این شرایط شهرداری توانایی لازم برای استارت پروژه‌های اینچنینی را ندارد.

احسانی در ادامه با بیان اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح تنها راه رفع گره‌های ترافیکی سطح شهر نیست، گفت: متاسفانه احداث تقاطع در شهر کرمانشاه تنها به یک حرکت نمادین تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه شاهدیم با احداث برخی تقاطع‌ها مانند تقاطع امام حسین(ع)، تقاطع الهیه، تقاطع شهدا و تقاطع چقامیرزا نه تنها مشکلات ترافیکی مردم مرتفع نشده، بلکه این تقاطع‌ها در حال حاضر به معضلی برای شهروندان تبدیل شده‌اند.

احسانی تاکید کرد: احداث یک تقاطع نیاز به کار کارشناسی دارد و باید یک تیم مطالعاتی بحث نیاز به تقاطع را مورد ارزیابی قرار دهند و سپس اجرای پروژه‌ها آغاز شود.

وی اظهار کرد: اجرای بدون پشتوانه کارشناسی پروژه‌ها مشکلات مردم را بیشتر کرده و موجبات نارضایتی آنها را فراهم آورده و آنها را نسبت به مسئولین بدبین می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار