بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 02 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



پیش گویی های خارق العاده توسط زن بلغاری

زن پیشگوی مشهور بلغارستانی که 20 سال پیش درگذشت، پایان موجودیت اروپا و بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان در سال 2016 را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش انتخاب، زن پیشگوی مشهور بلغارستانی که 20 سال پیش درگذشت، پایان موجودیت اروپا و بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان در سال 2016 را پیش‌بینی کرده است.

روزنامه دیلی‌میل نوشت؛"بابا وانگا"، زن پیشگوی بلغارستانی که در سال 1996 در سن 85 سالگی درگذشت، به دلیل درست بودن 85 درصد از پیشگویی‌هایش به عنوان "نوستراداموس بالکان" مشهور است.

این پیشگوی نابینا که تا قبل از این، وقوع حملات تروریستی 11 سپتامبر و سونامی مرگبار اقیانوس هند در سال 2004 را پیش‌بینی کرده بود، یکی از پیش‌بینی‌هایش این است که در سال 2016 افراط‌گران حمله بزرگی به اروپا انجام خواهند داد.

وانگا در طول عمرش صدها پیش‌بینی انجام داد که شامل بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان که با بهار عربی در سال 2010 آغاز می‌شود، بوده است.

وی پیش‌بینی کرده که این جنگ در سوریه اتفاق افتاده و در سال 2043 با استقرار یک "خلافت" به پایتختی شهر رُم ایتالیا به پایان خواهد رسید.


محسن رضایی: سیلی را باید با سیلی جواب داد

دولتمردان ایالات‌متحده نمی‌خواهند استقلال و اقتدار کشور ما را به رسمیت بشناسند و بر اساس همان عادت سلطه‌جویانه‌ی خود در دوران سیاه پهلوی و قاجار به خود حق می‌دهند در امورات داخلی کشور و ملت ما دخالت کنند.

پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی: سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی در نامه به دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور، خواهان ادامه اقتدار و تقویت توان موشکی نیروهای مسلح ایران شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نامه ای سرگشاده ضمن تشکر از رییس جمهوری در رابطه با پیگیری مساله موشکی، به ادامه این راه با اقتدار و جدیت توصیه کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر روحانی

با سلام و آرزوی توفیق

از توجه جنابعالی به گسترش و تقویت توان موشکی نیروهای مسلح كه در سیاست‌های كلي برنامه ششم دیده‌شده است و در پاسخ به تحریم‌ها و تحرکات جدید امریکا صورت گرفت، از سوی خود و پیش‌کسوتان دفاع مقدس تشکر می‌کنم. ماهیت مداخله‌جویانه آمریکا نشان داده است که در چنین مواردی جز با یک سیلی محکم نمی‌توان از منافع ملی کشور دفاع کرد. ظاهراً هنوز پس از سی‌وچند سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دولتمردان ایالات‌متحده نمی‌خواهند استقلال و اقتدار کشور ما را به رسمیت بشناسند و بر اساس همان عادت سلطه‌جویانه‌ی خود در دوران سیاه پهلوی و قاجار به خود حق می‌دهند در امورات داخلی کشور و ملت ما دخالت کنند.

همان‌طور که سیلی بیست هزار سانتریفیوژی، آمریکایی‌ها را پای میز مذاکره کشاند و موجبات به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی کشورمان را فراهم ساخت، امیدوارم که با حمایت جنابعالی به‌زودی برد موشک‌های ایران نیز از مرز پنج هزار کیلومتر عبور کند.

تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده است که باید سیلی را باسیلی جواب داد، در غیر این صورت دوباره تاریخ ننگین دوره قاجار و پهلوی در کشور ما تکرار خواهد شد. تنها راه حضور مقتدرانه ما در روابط بین‌المللی مسیری است که حضرت امام (ره) در سیاست خارجی بنیان گذاشت و رهبر معظم انقلاب آن را پاسداری و با قوت ادامه دادند. بی‌تردید پس از رسیدن توان دفاعی ما به برد پنج هزار کیلومتری که قادر خواهد بود اهدافی ازجمله جزیره دیه‌گو گارسیا، پایگاه هوایی امریکا در حمله به طبس، را تهدید کند امریکا از عملکرد خود پشیمان خواهد شد و درخواهد یافت که این‌گونه اقدامات، هیچ سودی در پی ندارد.

به نظر می‌رسد امریکا در مقابله با جمهوری اسلامی دریک سرگردانی بسر می‌برد. آن‌ها فکر می‌کردند با اجرای برجام و با تکیه‌بر لیبرال زده‌ها قادر خواهند بود از باز شدن درهای اقتصادی سوءاستفاده و به درون ایران نفوذ کنند. هوشیاری رهبر انقلاب و یاران و فرزندان بصیر ایشان و همراهی دولت جنابعالی و مجلس شورای اسلامی توطئه جدید امریکا را در نطفه خفه کرد. امروز امریکای شکست‌خورده، به ترفندی نو  روی آورده که بخشی از آن اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است. پایین نگه‌داشتن قیمت نفت با کمک مزدوران خود در منطقه در طول ماه‌های آینده، یکی دیگر از برنامه‌های آمریکاست.

انتظار می‌رود با عنایت ویژه جناب‌عالی، هرچه زودتر، برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی گردد تا دیگربار به امریکا ثابت شود که ایران قادر است باوجود تحریم‌های ظالمانه، به اقتصادی توسعه‌یافته دست یابد.

سرلشکر پاسدار محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


ما به اندازه آقای هاشمی تجربه نداریم، او خودش یک امت است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز درباره آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان یک فردی است که بیش از ما تجربه دارد. ما به اندازه آقای هاشمی تجربه نداریم و با ایشان هم خیلی فاصله داریم. ایشان در همه مراحل انقلاب بوده است ولی ما همه جا نبودیم، ایشان در ردیف اول سیاسیون بودند ما نسبت به ایشان یک طلبه هستیم.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارزه، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری آنا، درباره حمایت جامعه روحانیت مبارزه از کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هنوز به نتیجه واحد و مشخصی نرسیده‌ایم و نمی‌توانم در این باره ارزیابی خاصی داشته باشم.

وی ادامه داد: اگر اکثریت اعضا به رای مشخصی رسیدند آقای هاشمی را در لیست می‌گذاریم و اگر نرسیدند که نمی‌گذاریم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: ما به هر حال یک جمع هستیم و تصمیم با آرای اکثریت است. هر نتیجه‌ای که اکثریت به آن برسند، قطعا باید همه از آن تبعیت کنند. من نمی‌توان فقط نظر خاص خودم را اعلام کنم به دلیل اینکه تا جامعه روحانیت به نتیجه واحد و مشخصی نرسد یک نفر چه نظر مثبت و چه منفی داشته باشد، اثری در حمایت از ایشان ندارد.

وی درباره ارزیابی خود از خبر رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی در فضای مجازی گفت: من که نمی‌توانم جای افراد بنشینم که شایعه درست می‌کنند. شایعات همیشه بوده است و خواهد بود.

ابراهیمی درباره ورود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به انتخابات خبرگان رهبری اظهار کرد: حتما ایشان مسائلی را می‌دانند که ثبت‌نام کردند. موسی(ع) به خدا گفت: «خدایا خیلی علیه من حرف می‌زنند، خدا گفت علیه من هم حرف می‌زنند چه کنیم.» اینها چیزهایست که در فضای سیاسی همیشه بوده و هست. شایعه، تهمت و افترا همیشه بوده است. هر کسی که در گود سیاست می‌آید باید همه چیز را به جان خود بخرد. دروازه شهر را می‌شود بست اما دهان مردم را نمی‌شود بست.

وی اضافه کرد: آقای هاشمی خودش یک امت است. او هر جا مصلحت دانست کارش را می‌کند. ما نمی‌توانیم برای آقای هاشمی تعیین و تکلیف کنیم.

وی درباره اهانت‌های مسئول دفتر مصباح‌یزدی به شخص آقای هاشمی اینگونه پاسخ داد: پناه بر خدا. بنده نه نفیا نه اثباتا نظر خاصی ندارم.


اعتراض رشیدپور به شهرداری تهران +عکس

خبرآنلاین: رضا رشیدپور بازیگر و مجری در صفحه شخصی خود نسبت به برخورد ماموران شهرداری با دستفروشان واکنش نشان داد.

او در متن خود نوشت: «اینجا تهران است. خیابان جمهوری. همین چند ساعت پیش، ماموران شهرداری تمام دارایی یک لبو فروش را به خاک نشانده‌اند. چند وقت پیش هجوم ایشان به پسرک گل فروش در چهار راه فرمانیه را به چشم دیدم. تمام گل‌هایش را پرپر کردند. شاخه به شاخه با قدرت و صلابت.

حتما کارتان درست است. لابد قانون را اجرا می‌کنید. من قضاوت نمی‌کنم. فقط خواهش می‌کنم با همین جدیت و شدت با برج‌سازانی که در گوشه و کنار شهر به ریش من و شما و قانون می‌خندند هم برخورد کنید.

آن مرد لبوفروش به خاک سیاه نشست و من حدس می‌زنم که خاک سیاه بنشاند آن مرد برج فروش… هم قانون و هم من و شما را. جناب قالیباف شهردار محترم تهران، من مطمئنم که شما خبر ندارید ورگنه شما کجا و رفتارهای تند کجا؟ به نیروهای شهرداری بفرمایید که درشتی کردن با آدم ناتوان در دین ما تقبیح شده است. دستفروشی چهره شهر را خراب می‌کند و این رفتارها چهره انسانیت را. ببخشید که جسارت کردم. »

اعتراض رشیدپور به شهرداری تهران +عکس



واکنش قالیباف به تصویر منتشرشده از برخورد نیروهای شهرداری با یک لبوفروش

از ظهر امروز، تصویری از برخورد ماموران شهرداری تهران با یک لبوفروش در خیابان جمهوری دست به دست می شود و البته گفته شده که ماموران شهرداری این دست فروش را کتک زده اند.

هرچند در صحت و سقم این تصویر شک وجود دارد، اما شهرداری تهران در کانال تلگرامی منتسب به قالیباف، با بازنشر این عکس، دراین باره واکنش نشان داده است؛ «شهردار تهران بلافاصله پس از رويت تصوير ادعا شده در شبكه هاي اجتماعي درباره برخورد نيروهاي شهرداري با يك لبوفروش و تخريب بساط وي، به سازمان بازرسي شهرداري تهران دستور رسيدگي و بررسي را صادر و تاكيد كرد كه در صورت صحت موضوع با عوامل اجرايي برخورد خواهد شد. دفتر شهردار تهران از كساني كه مستندي در اين رابطه در اختيار دارند خواسته است تا مستندات خود را از طريق شماره تلفن ١٨٨٨ در اختيار شهرداري قرار دهند.»

به گزارش خبرآنلاین؛ گفتنی است شهرداری تهران از چند هفته پیش طرح ساماندهی دستفروشان را شروع کرده است. هرچند در این طرح برخوردهای تندی با دستفروشان نمی شود، اما مرداد سال گذشته، برخورد ماموران شهرداری با یک دستفروش، به مرگ او منجر شد. پرونده این حادثه، در دادگاه به صدور حکم قتل شبه عمد ختم شد.

واکنش قالیباف به تصویر منتشرشده از برخورد نیروهای شهرداری با یک لبوفروش



امضای قرارداد مایلی کهن در رستوران!

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال امید ایران فردا برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک عازم مشهد و سپس امارات می‌شود.

مراسم بدرقه تیم ملی امید امشب در شرایطی برگزار شد که محمدخاکپور در این مراسم غایب بود.

محمد مایلی‌کهن که تا امشب قراردادش را به‌عنوان مدیر فنی با تیم امید امضا نکرده بود، سرانجام قراردادش را امضا کرد.

پس از اتمام مراسم بدرقه تیم امید طبق گفته مایلی‌کهن در مصاحبه با خبرنگاران برگه‌های قرارداد در مقابل او قرار داده شد و او هم سر میز شام، آنها را امضا کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار