تابناک کهگیلویه وبویراحمد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از اجرای یک هزار و 200 طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 30 December 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از اجرای یک هزار و 200 طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سیدغلامرضا متقی در سفر به شهرستان بهمئی با همراهی مدیر شهرستان بهمئی،، به اتاق همکاران شهرستان بهمئی مراجعه و ضمن عرض خداقوت از وضعیت کاری و مشکلات آنان جویا شد.
وی در ادامه این سفر از یک طرح اشتغال اتوشویی در شهرستان بهمئی بازدید و مشکلات این طرح را مورد بازبینی قرار داده و دستور لازم جهت همکاری با طرح مذکور - که قبلاً از امداد 5 میلیون تومان دریافت کرده بود و بحمدالله ماهیانه درآمدی معادل میانگین8 میلیون ریال داشت- صادر نمود.
متقی تصریح کرد: در بازدید دیگری که در نظر گرفته شده بود از خانواده خانم بی سرپرستی که برایش مسکن احداث شده بود سرکشی شد که در راستای احداث این مسکن مبلغ 90 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 150 میلیون ریال هم از طریق تسهیلات بنیاد مسکن به وی مساعدت شده بود و دستورات لازم جهت تکمیل بعضی از قسمت های داخلی منزل مذکور و نواقصات صادر شد و مبلغ دو میلیون ریال نیز به این خانواده اهداء شد.
سیدغلامرضا متقی و همراهان در بازدید سوم از یک خانواده بی سرپرست که دو همسر داشت و پدر خانواده چند ماه پیش فوت نموده بود دیدار نمودند و فرزندان محروم از محبت پدر را مورد تفقد قرار داده و ضمن راهنمایی و ارشاد و قوت قلب به خانواده با آنان همدردی نمود و ضمن تأکید بر کمک به دانش آموزانی که از نظرمالی در وضعیت مناسبی نبودند اما از نظر استعداد خانواده وضعیت مناسبی داشتند ، دستوری جهت واگذاری وام اشتغال این خانواده که متقاضی بودند صادر نمود و مبلغ دو میلیون ریال به خانواده اهداء نمود.
وی همچنین در ادامه با فرماندار شهرستان دیدار نمود که فرماندار شهرستان از امدادگران کمیته امداد جهت ایجاد فرصت های شغلی برای نیازمندان تقدیر نمود و گفت: کمیته امداد مبلغ دو میلیارد تومان برای شهرستان اختصاص داده که ده درصد آن هم به افراد نیازمند غیرتحت حمایت اختصاص یافته است.
سلطانعلی رحمانی از حضور مدیرکل کمیته امداد استان بخاطر بازدیدهای ماهیانه از مناطق محروم تقدیر و تشکر کرد و آمادگی خود را برای هر گونه خدمتگزاری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی اعلام نمود و گفت: 70درصد مردم شهرستان بهمئی تحت حمایت نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند.
وی یادآورشد که با توجه به عدم وجود صنایع در استان هنوز فقر زیادی بر این مناطق حاکم است و بار دیگر از اجرای طرح های اشتغال موفق کمیته امداد در محروم ترین مناطق این شهرستان و درآمدزایی برای مردم محروم تقدیر و تشکر نمود.
مدیرکل کمیته امداد استان در این دیدار که در ادامه آن با حضور امام جمعه شهرستان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری تحت عنوان جلسه شورای اجتماعی و فرهنگی شهرستان برگزار شده بود، گفت: هدف ما توانمند نمودن خانواده ها از طریق وام های اشتغال و قرض الحسنه است و بحث اشتغال کمیته امداد در شهرستان خوب جواب داده و بالاتر از 85درصد موفقیت حاصل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار