تابناک: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان گفت: ‌طرح نوروزی با هدف ایمن‌سازی معابر و حضور شبانه‌روزی جاده‌ها از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۴ اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹ 19 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین غلامی در مراسم آغاز به کار رزمایش طرح نوروزی اصفهان اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل صورت گرفته در اتاق‌های فکر این پلیس، مهم‌ترین عامل تلفات در ایام نوروز در سال‌های گذشته، خواب‌آلودگی رانندگان شناخته شده است.

وی افزود: به همین منظور سال گذشته با همکاری استانداری اصفهان برای نخستین بار در سطح کشور به صورت پایلوت ایستگاه‌های امنیت و سلامت برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی رانندگان در چندین نقطه از جاده‌های استان احداث شد که در پایان نوروز 93 با کاهش 20 درصدی تلفات جانی ناشی از این عامل مواجه بودیم.

رئیس پلیس راهور اصفهان با بیان اینکه طرح نوروزی با هدف ایمن‌سازی معابر و حضور شبانه‌روزی در جاده‌ها از 25 اسفند تا 15 فروردین 94 اجرایی می‌شود، بیان کرد: در طرح نوروزی در مجموع پلیس راه و راهور هزار و 300 نیروی انسانی و 430 دستگاه تیم خودرویی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی خوب سایر دستگاه‌های استان در طرح نوروزی گفت: امسال یک همراهی و همدلی بی‌نظیری بین دستگاه‌ها و پلیس برای استقبال از مسافران نوروزی شکل گرفته است.

سرهنگ غلامی خاطرنشان کرد: از آن جمله می‌توان به فعالیت‌های خط کشی معابر، تعویض تابلوهای فرسوده و جایگزین کردن تابلوهای جدید، آشکارسازی نقاط حادثه‌ساز اشاره کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار