مسئول روابط عمومی بانک مسکن استان کرمانشاه با اعلام خبر ابلاغ پرداخت تسهیلات مسکن، جزئیات آن را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۵۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 27 December 2015
مسئول روابط عمومی بانک مسکن استان کرمانشاه با اعلام خبر ابلاغ پرداخت تسهیلات مسکن، جزئیات آن را تشریح کرد.

مهدی تاجدینی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تسهیلات جدید خرید و ساخت مسکن از محل خرید اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در شهر کرمانشاه با مبلغ 500 میلیون ریال و در شهرستانهای استان با 400 میلیون ریال در شعب استان پرداخت می شود.

وی افزود: علاوه بر تسهیلات خرید و ساخت مسکن، مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله تعمیرات نیز در مرکز استان و دیگر شهرستانها قابل پرداخت است.

تاجدینی گفت: نرخ سود این تسهیلات براساس مصوبات شورای پول و اعتبار هم اکنون 18 و نیم درصد است و حداکثر مدت بازپرداخت آن برای تسهیلات خرید و احداث 12 سال و برای تسهیلات جعاله تعمیرات پنج سال است که به سه روش ساده، پلکانی سالانه و پلکانی دوره ای به انتخاب مشتری قسط بندی می شود.

وی در باره روش بازپرداخت اقساط این تسهیلات، گفت: در صورت درخواست متقاضی مبنی بر پرداخت اقساط به روش ساده مبلغ هر قسط تسهیلات 500 میلیون ریالی در شهر کرمانشاه، برای هر ماه حدود هشت میلیون و520 هزار ریال و اقساط تسهیلات 400 میلیون ریالی در شهرستانهای تابعه نیز در ماه حدود 6 میلیون و 980 هزار ریال خواهد بود.

به گفته مسئول روابط عمومی بانک مسکن استان کرمانشاه، علاوه بر هر از یک تسهیلات خرید و احداث واحد مسکونی در شهر کرمانشاه و شهرستانهای تابعه، در صورت تقاضای مشتری مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله برای تعمیرات نیز قابل پرداخت است که اقساط آن با بازپرداخت پنج ساله هر ماه حدود 256 هزار تومان است.

تاجدینی در خصوص تسهیلات با سپرده گذاری، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی از طریق سپرده گذاری در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم نیز همانند گذشته ادامه دارد و متقاضیان می توانند در شهر کرمانشاه 600 میلیون ریال و در سایر شهرستانهای استان 400 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

وی گفت: نرخ سود تسهیلات از محل صندوق پس انداز مسکن یکم 14 درصد و مدت بازپرداخت آن 12 ساله است که از نظر نرخ سود و مدت بازپرداخت در شبکه بانکی منحصر به فرد است.

شهر کرمانشاه دارای یک هزار و 250 هکتار بافت فرسوده شهری و 35 سکونتگاه غیررسمی می باشد که با بهره مندی از این تسهیلات، می توان به نوسازی بسیاری از واحدهای مسکونی فرسوده امیدوار بود و بسیاری از خانواده هایی که اکنون در وضعیت مستاجری قرار دارند نیز صاحبخانه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار