کد خبر: ۱۵۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 26 December 2015


رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز گفت: 9 دی روز بصیرت افزایی و مظهر حضور هوشمندانه ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خضری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: ملت ایران روز 9 دی 1388 در مواجه با فتنه‌گران، توان خود را نشان داده و زمینه آگاهی جامعه را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در تاریخ ملت‌های مختلف در سطح جهان، همیشه بعضی از روزها و مواقع تاریخی به عنوان یک روز برجسته، شاخص و حماسی شناخته می‌شود، تصریح کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نیز برخی از برنامه‌های تاریخی و روزها نماد ایثار، مقاومت، و شکوه ملت بوده و روز 9 دی یکی از این روزها است.

این مسئول به اهمیت روز 9 دی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این روز تاریخی که در سال 1388 ایستادگی آحاد جامعه مقابل فتنه‌گران را نشان داد در تقویم کشور ما می‌درخشد و باید همیشه زنده نگه داشته شود.

خضری ابراز کرد: در این روزمردم از قومیت‌ها، اقوام، مذاهب و فرهنگ‌های مختلف در سراسر کشور ایران اسلامی مقابل فتنه فتنه‌گران و دشمنی استکبارگران ایستادند و آزادگی خود را به ملت‌های جهان نشان دادند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز در ادامه به دشمنان استکبارگر و زیاده‌خواه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام سلطه همیشه با برنامه‌ریزی و اهداف استعمارگرانه قصد تسلط بر دیگر کشورها را دارد و در این خصوص برای هر ملت و نظام سیاسی، یک الگو و برنامه‌ای را در نظر می‌گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج کشور، علیه ملت مسلمان توطئه کرده و فتنه‌گران را در مناطق مختلف جامعه ساماندهی می‌کردند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

خضری اضافه کرد: چپاول‌گران با صرف هزینه بسیار خود برای تحقق اهداف استکباری فتنه‌گران، هزینه‌های فراوانی را صرف کرده که آثار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی گسترده‌ای برای ملت ایجاد کرد.

این مسئول با بیان اینکه فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی قصد ساقط کردن نظام اسلامی را داشتند، تأکید کرد: موضوع انتخابات یک دروغ بی‌ارزش بود، چرا که اقدامات صورت گرفته از سوی فتنه‌گران مانند آتش زدن مسجد و سایر فعالیت‌ها و دشمنی آن‌ها با مردم از سوی سرویس‌های جاسوسی و شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌ریزی می‌شد.

خضری یادآور شد: فتنه‌گران قصد داشتند تا مانند دوران حکومت خود در گذشته اما به سبک دیگر، جمهوری اسلامی ایران را مدیریت کرده و فعالیت‌هایی که کاهش توان فرهنگی، دینی و اجتماعی جامعه را به دنبال داشت راه‌اندازی کنند.

وی درپایان گفت: مردم، اقدامات و فعالیت‌های ضد فرهنگی فتنه‌گران را در دوران حکومتشان به یاد دارند و امیدورایم آحاد جامعه، بصیرت امروز خود را حفظ کرده و با افزایش آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی زمینه ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلام ایران را تحقق بخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار