نصف جهان در میان تیترها؛
تابناک: هرچند در روزهای گذشته دادگاه این پرونده تشکیل شد اما اعلام حکم دادگاه به اوایل هفته آینده موکول شده است.
کد خبر: ۱۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 25 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، خبرهای داغ انتخاباتی از ثبت نام چهره‌ها در انتخابا مجلس شورای اسلامی و خبرگان گرفته تا گمانه زنی ها در خصوص تدارک جناح‌های سیاسی برای حضور در انتخابات پیش رو را می توان از جمله پربازدیدترین خبرهای اصفهان در هفته ای که گذشت، دانست.

ثبت نام مجلس خبرگان بالاخره پایان یافت و هنوز چند ساعت دیگر برای ثبت نام داوطلبان برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس دهم وقت باقی مانده است.

طی این مدت چهره‌های شاخص هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب خود را به فرمانداری‌های اصفهان رساندند و حضور خود را مسجل کردند.

می توان تاکنون تقریبا همه نمایندگان فعلی اصفهان عزم خود را برای حضور دوبار در رقابت پارلمانی جزم کرده اند.

اما شاید یکی از مهمترین تغییرهای هفته را بتوان احتمال تغییر در ترکیب هیئت اجرایی انتخابات اصفهان دانست که کلید آن با حضور رسول زرگرپور در محل فرمانداری اصفهان زده شد و وی در همان جا از نارضایتی دولت و احتمال تغییر در ترکیب فعلی خبر داد.

وی اعتقاد دارد ترکیب فعلی یک دست است و از همه جریان های سیاسی استان در آن حضور ندارند.

فوت یک خانم باردار به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا را می توان نخستین آمار رسمی از فوتی های این بیماری در اصفهان دانست که البته مدیران انشگاه علوم پزشکی اصفهان اصرار بسیاری به عدم رسانه ای شدن این خبر داشتند و هم اکنون نیز از اعلام آمار در خصوص تعداد مبتلایان در استان امتناع می کنند.

جنجالی‌ترین حادثه پزشکی سال نیز در روزهای آینده تعیین تکلیف قانونی خواهد شد و حکم متهمان حادثه پزشکی بیمارستان اشرفی خمینی شهر، از سوی قاضی به دستشان داده خواهد شد.

هرچند در روزهای گذشته دادگاه این پرونده تشکیل شد اما اعلام حکم دادگاه به اوایل هفته آینده موکول شده است.

شهردار اصفهان گفت: دو ایستگاه قطار شهری امام حسین(ع) و انقلاب در ابتدا و انتهای خیابان چهارباغ قرار دارند که در حال ساخت هستند اما با توجه به زمان‌بندی کمتر از ۲۴ ماه ساخت این ایستگاه‌ها در اواسط سال آینده خیابان چهارباغ باز می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار