استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان با بیان اینکه فعالیت شهرداری ها به سمت حفظ میراث فرهنگی در حرکت است، گفت: این حرکت بسیار موثر است و شهرداری ها با رشد خوبی به فعالیت های خود در این زمینه ادامه می دهند.
کد خبر: ۱۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 18 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در گردهمایی شهرداران استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد، با قدردانی از خدمات شهرداران در سال 93، اظهار داشت: علیرغم وجود مشکلات مالی و اعتباری شهرداری ها، پروژه های عمرانی خوبی در همه شهرها به ویژه شهرهای بزرگ به بهره برداری رسید.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات مالی شهرداری ها در سال آینده برطرف شود، افزود: شهرداری ها باید هم درآمد جذب کنند و هم این درآمد را هزینه کنند که این امر مشکلاتی را در سال جاری ایجاد کرده که باید حمایت های لازم از آنان صورت گیرد تا مشکلات برطرف شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: شهرداری ها مجموعه های فعالی هستند که در کنار فعالیت های فرهنگی، خدماتی، طرح های عمرانی خوبی را ارئه کردند و به سمت پروژه های وسیع حرکت کرده اند که این فعالیت ها در شأن شهرهای بزرگ است.

وی با بیان اینکه فعالیت شهرداری ها به سمت حفظ میراث فرهنگی در حرکت است، گفت: این حرکت بسیار موثر است و شهرداری ها با رشد خوبی به فعالیت های خود در این زمینه ادامه می دهند.

زرگرپور با اشاره به مشکلات موجود شهرداری ها، تصریح کرد: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید نسبت به برخورد با فساد و رشوه خواری، شهرداری ها نیز باید با این مسئله برخورد جدی داشته باشند و باید جلوی برخی از انحرافات درشهرداری ها گرفته شود.

وی با بیان اینکه مسئولان فرصت بسیار محدودی را برای خدمت به مردم در اختیار دارند، اظهار داشت: نباید از این فرصت برای تعریف و تمجید از هم استفاده شود بلکه باید از آن در برای رفع موانع و مشکلات مردم استفاده کرد و باید تمام جهت گیری ها در راستای رفع موانع و مشکلات باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید خواهان شفافیت است، افزود: یکی از خصوصیات این دولت گفتن حقیقت به مردم و کمک گرفتن از آنان برای حل مشکلات و معضلات است.

وی با بیان اینکه هرکاری که برای رفع مشکلات مردم شریف و قدردان انجام شود مورد تمجید آنان نیز قرار می گیرند، گفت: شهرداران باید وقت خود را صرف خدمت به مردم کنند که در این صورت مردم نیز از آنها تشکر می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار