معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و آموزش آن از سطوح پایه برای نخستین بار پیک نوروزی ترافیک برای همه دانش‌موزآن مقطع ابتدایی در شهر اصفهان توزیع شد.
کد خبر: ۱۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ 18 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با بیان اینکه یکی از موضوعات اساسی در رعایت قانون و احترام به حقوق یکدیگر در موضوع ترافیک، مسائل فرهنگی است، اظهار کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان آموزش از سنین پایه را برای دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس پیک نوروزی با شمارگان 50 هزار نسخه در تمامی مدارس پیش دبستانی و ابتدای شهر و با اولویت مناطق محروم توزیع شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این پیک نوروزی مطالب مختلفی از جمله آشنایی با اتوبوس، تاکسی و دوچرخه پایانه‌های شهر، پرداخت الکترونیکی از طریق اصفهان کارت و مطالب مختلف و متنوع با زبان‌های مختلف داستان، شعر، مصاحبه و جدول بیان شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این پیک مسابقه با جوایز ویژه پیش‌بینی شده که جوایز آن در اردیبهشت ماه همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم و هفته نکوداشت اصفهان اهدا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آترین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
پیکشون عالی بود ولی گفته که باید به یه سایت بریم . اما چه شکلی به دست خودشون برسونیم ?
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار