تابناک: معاون فرماندار شهرضا با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرضا به مردم شهرستان گفت: متاسفانه حتی بسیاری از مردم شهرضا نیز از قابلیت‌های گردشگری متنوع از جمله آثار تاریخی شهرستان بی خبر هستند.
کد خبر: ۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱ 28 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید حمید بحرینی در جلسه شورای اسلامی شهرستان شهرضا با اشاره به وجود 8 هزار بیکار در شهرستان اظهار کرد: با تهیه یک الگوی مناسب می‌توان بخش زیادی از این تعداد یعنی جمعیتی حدود 30 تا 40 درصد را در بخش گردشگری مشغول به کار کرد.

وی تصریح کرد: یکی از علل اصلی افزایش جمعیت بیکاران در جامعه نگرش غلط تحصیل کردگان به مشاغل دولتی است در حالی که با اتخاذ تدابیری می‌توان مشاغل پایدار و در عین حال پر درآمدتری در بخش خصوصی ایجاد کرد.

معاون فرماندار شهرضا پیگیری برای اختصاص یک غرفه در سیتی سنتر اصفهان جهت عرضه و معرفی محصولات صنایع دستی شهرضا را یکی از اقدامات عملی مناسب در حوزه توسعه صنعت گردشگری در شهرستان دانست و اضافه کرد: در شهرستان شهرضا قابلیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری وجود دارد، اما متاسفانه مورد غفلت و بی مهری قرار گرفته است.

بحرینی تاکید کرد: صرف طرح یک ایده در موضوعات مختلف کارساز نیست، بلکه ما نیازمند تدوین یک سند اجرایی با ضمانت اجرای مناسب هستیم.

وی گفت: لازم است تا کمیته‌ای تخصصی به عنوان یکی از کارگروه‌های مرتبط در شهرستان در حوزه گردشگری و با هدف ایجاد اشتغال در این صنعت تشکیل شود.

معاون فرماندار شهرضا خاطر نشان کرد: برای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان شهرضا نیازمند تدوین پروتکل جامعی هستیم که تمام قابلیت‌های شهرستان در این بخش را در بر داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار