تابناک: دستگاه های مرتبط به فرهنگ سازی در این زمینه امیدوار هستند و پیش بینی میکنند حوادث چهارشنبه سوری امسال کمتر از سال های گذشته باشد.
کد خبر: ۱۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷ 17 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، با نزدیک شدن به چهارشنبه سوری و برای حفظ سلامت و امنیت شهروندان بیشتر دستگاه های انتظامی، بیمارستان ها، نیروهای امدادی در اصفهان به حالت آماده باش درآمده اند.

آتش نشانی و اورژانس دو بخش مهم در این زمینه هستند که به منظور امدادرسانی به مجروحان وحوادث احتمالی این شب آمادگی خود را اعلام داشته اند.

البته این دستگاه ها به فرهنگ سازی دراین زمینه امیدوار هستند و پیش بینی میکنند حوادث چهارشنبه سوری امسال کمتر از سال های گذشته باشد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان اصفهان در این زمینه با اشاره به اینکه آمار و حوادث سال‌های قبل موید خیلی از حقایق است، گفت: با توجه به کار فرهنگی که طی سال های گذشته از سوی جراید و خبرگزاری‌ها و مسئولان ذی ربط انجام شد و اطلاع رسانی به موقع به مردم احتمال می‌رود شرایط امسال نسبت به سال‌های قبل بهتر باشد.

وی درمورد تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی در راستای کاهش آسیب های چهارشنبه آخر سال ادامه داد: صدای ترقه و انفجارات صوتی در سال گذشته بسیار کم شده بود.

بزرگزاد البته این راه هم اضافه کرد که حدود ۲۰۰ پرسنل آتش نشانی به مناسبت چهارشنبه سوری و در بیش از ۲۰ نقطه از شهر استقرار از امروز در شهر مستقر شده اند.

همچنین مسئولان درمانی استان اصفهان نیز از مراکز درمانی این شهر برای درمان مجروحان احتمالی خبر می دهند که در همین راستا محمدرضا طلوعی ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اعلام کرد: دو بیمارستان فیض و امام موسی کاظم (ع) که مختص سوانح سوختگی است از ساعت ۲ بعدازظهر امروز تا صبح فردا به صورت ویژه در آماده باش کامل قرار دارند.

با تمامی تدابیری که برای حفاظت از سلامت شهروندان اندیشیده شده است اما روشن است که هیچ ارگان و نهادی به اندازه هوشیاری مردم نمیتواند در پیشگیری از آسیب های احتمالی این شب تاثیر گذار باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار