از انتخابات چه خبر؟-1
تابناک: این روزها رفت و آمد به ساختمان مجموعه اداری بیش از پیش شده و کاندیداها و مسئولان برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به فرمانداری مراجعه می کنند.
کد خبر: ۱۴۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳ 21 December 2015
تابناک اصفهان: این روزها رفت و آمد به ساختمان مجموعه اداری بیش از پیش شده و کاندیداها و مسئولان برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به فرمانداری مراجعه می کنند.

فضل‌الله کفیل؛ فرماندار اصفهان امروز در گفت‌وگو فارس درباره آخرین وضعیت ثبت نام کنندگان در انتخابات گفت: در ادامه ثبت‌نام از نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، 7 نفر با مراجعه به فرمانداری اصفهان و 3 نفر در شهرستان قم برای حوزه انتخابیه استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این ده نفر که برای انتخابات پنجمین دور مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند، 9 نفر مرد و یک نفر زن هستند.

فرماندار اصفهان بیان داشت: با ده ‌نفری که در روزهای گذشته برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام آمادگی کردند، 20 نفر برای انتخابات پنجمین دور مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به پایان یافتن دومین روز ثبت‌نام از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: امروز 20 نفر برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان ثبت‌نام کردند که از این تعداد 17 نفر مرد و 3 نفر زن بودند.

کفیل تصریح کرد: در مجموع تعداد نامزدهایی که برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند، به عدد 37 رسیده است.

وی افزود: تاکنون چهره‌ای شاخص و نمایندگان کنونی شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی نکرده‌اند.

امروز؛ در چهارمین روز از ثبت‌نام انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نماینده آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد با حضور در فرمانداری اصفهان، ثبت‌نام قطعی وی را برای حوزه انتخابیه استان اصفهان انجام داد.سید یوسف طباطبائی‌نژاد؛ نماینده مردم اصفهان در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری بوده و بیش از 13 سال است که نمایندگی ولی‌فقیه در استان اصفهان را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز امروز برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان اصفهان ثبت‌نام کرد.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی و آیت‌الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان و نمایندگان فعلی مردم اصفهان در مجلس خبرگان نیز از دیگر چهره‌های شاخصی بودند که امروز برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار