دو خبرنامه تابناک گیلان (58+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که پنجاه و هشتمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۴۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 16 December 2015
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که پنجاه و هشتمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.

معرفی نخستین تنیسور ملی پوش تاریخ گیلان

تابناک گیلان: تنیسور نوجوان گیلانی برای نخستین بار در تاریخ تنیس استان به عضویت تیم ملی نوجوانان در آمد.

حسین مهر ثابت با اعلام این خبر به روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان گفت : رهام عباسی 14 ساله توانست در سه دوره انتخابی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران با برتری مقابل تمامی حریفان خود به عضویت تیم ملی درآید و عنوان نخستین ملی پوش تاریخ تنیس گیلان را به خود اختصاص دهد .




رئیس هیئت تنیس گیلان افزود: این نوجوان گیلانی بهمراه تیم ملی به رقابتهای آسیایی که اسفند ماه امسال در سریلانکا برگزار میشود حضور می یابد .

وی گفت : امیدواریم رهام عباسی با حمایت مسئولان و ایجاد شرایط مناسب در اردوها و تمرینات داخلی استان بتواند نخستین مدال آور گیلانی تنیس در آسیا هم باشد.

مهر ثابت خاطر نشان کرد : سعی داریم با کمک گرفتن از بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان گیلان که همیشه یار و یاور ما بوده ، نفرات بیشتری را از طریق طرحهای استعدادیابی به تیمهای ملی تنیس معرفی کنیم .




 نخستین واکنش نماینده رشت به بسته شدن پرونده PMD

تابناک گیلان: ضرورت پایداری بر خط اقتصاد مقاومتی در پساتوافق/ اقتصادمقاومتی کشور را از هر تکانه‌ای مصون می دارد

عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت پایداری بر خط اقتصاد مقاومتی حتی پس از رفع تحریم ها،گفت: با گسترش روابط و سرازیر شدن پول به اقتصاد کشور در پساتوافق باید مدیریت صحیحی دنبال شود تا از هرز رفتن منابع جلوگیری کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در پساتوافق و پساتحریم،گفت: تغییر و بهبود شرایط کشور مرتبط با رفع تحریم ها نیست؛زیرا ما همیشه باید در راستای رونق اقتصادی با توجه به دشمنان موجود باشیم.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی،با برشمردن مزیت‌ها و ظرفیت‌های موجود کشور،تصریح کرد: ایران معیارهای بسیاری برای حرکت به سمت و سوی پیشرفت و تعالی دارد و نباید بهبود اوضاع را معطوف به پساتوافق کند.


ضرورت پایداری بر خط اقتصاد مقاومتی در پساتوافق/ اقتصادمقاومتی کشور را از هر تکانه‌ای مصون می دارد


تحقق اقتصاد مقاومتی تنها منوط به تحریم نیست

این نماینده مردم درمجلس نهم،با تاکید براینکه جدی گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را از هر نوع تکانه ای مصون می دارد، افزود: منظور رهبر انقلاب از اقتصاد مقاومتی تنها تحریم نبوده بلکه هر نوع اتفاق دیگری از جمله جنگ نیز اهمیت فرمایش ایشان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه آثار اقتصادمقاومتی می‌تواند تمامی کشورهای پیشرفته دنیا را غافلگیر کند،تصریح کرد: در پساتحریم ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی با توجه به ظرفیت‌های موجود کشور برای اداره آن دوچندان می شود.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید براینکه افزایش صادرات غیرنفتی درنتیجه گسترش روابط با کشورهای دیگر باید مدنظر باشد،افزود: توجه به بهبود اقتصادی کشور باید فارغ از موضوع برجام مرکز توجه باشد.

 

اقتصاد کشور ما باید دربرابر تمامی تکانه‌ها مقاوم باشد

این نماینده مردم درمجلس نهم،با بیان اینکه اقتصاد کشور ما باید در برابر تمامی تکانه ها مقاوم باشد،گفت: نباید با رفع تحریم ها مقاومت اقتصادی کشور را در نتیجه معاملات بین اللملی کاهش دهیم.

وی ادامه داد:با گسترش روابط و سرازیر شدن پول به اقتصاد کشور باید مدیریت صحیحی دنبال شود تا از هرز رفتن منابع جلوگیری کند.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: با رفع تحریم ها در پساتوافق ایران باید با کمک اقتصاد مقاومتی به رشد چشمگیری نائل آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار