هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال
تابناک: تیم سپاهان که با استیماچ ناامیدکننده‌تر از حد انتظار ظاهر شده، برای اینکه پایان خوشی را در نیم فصل نخست رقم بزند، به دنبال برتری برابر پدیده مشهد است.
کد خبر: ۱۴۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 16 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای این هفته تیم سپاهان به مصاف پدیده مشهد می‌رود.

تیم سپاهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در نیم فصل نخست عملکرد قابل توجهی نداشته است و یک هفته مانده به پایان نیم فصل، در رده هفتم جدول رده‌بندی جای گرفته است که نتیجه قابل قبولی برای این تیم و هوادارانش که همواره انتظار قهرمانی دارند، نیست.

استیماچ از ابتدای حضورش در تیم سپاهان تنها یک برد برابر تیم نفت تهران کسب کرده اما سایر دیدارهایش را واگذار کرده و از جام حذفی نیز کنار رفته تا هواداران و ورزش‌دوستان اصفهانی تردیدهایی نسبت به عملکرد این مربی داشته باشند، با این وجود هنوز هم نمی‌توان نظر قطعی در مورد کارایی این مربی داد.

تیم سپاهان که فعلا در بین مدعیان جایی ندارد، با برتری برابر تیم پدیده می‌تواند به کسب رتبه پنجمی امیدوار باشد که باز هم نتیجه خوبی برای این تیم همیشه مدعی نیست؛ در مقابل تیم پدیده شرایط خوبی را در لیگ تجربه نمی‌کند و پس از باختی که برابر تیم استقلال خوزستان متحمل شد،‌ در اندیشه برتری برابر سپاهان در دیدار خانگی است.

به گزارش فارس، برنامه مسابقات هفته پانزدهم به شرح زیر است:

روز پنجشنبه 26 آذرماه
استقلال تهران - صبای قم از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی
استقلال اهواز - تراکتورسازی تبریز از ساعت15:00 در ورزشگاه تختی
نفت تهران - سایپـا البــرز از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی

روز جمعه 27 آذرماه
ذوب‌آهن اصفهان - استقلال خوزستان از ساعت 15:15 در ورزشگاه فولادشهر
پدیده خراسان - سپاهان اصفهان از ساعت 14:45 در ورزشگاه ثامن
ملوان بندر انزلی - سیاه جامگان از ساعت 14:15 در ورزشگاه تختی
گسترش فولاد - فولاد خوزستان از ساعت 15:00 در ورزشگاه اختصاصی گسترش
راه آهن یزدان - پرسپولیس تهران از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار