در شورای شهر اصفهان تصویب شد؛
تابناک: پیش از ظهر امروز شورای اسلامی شهر اصفهان، افزایش 20 درصدی بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری برای سال آینده را به تصویب رساند.
کد خبر: ۱۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز مجمع شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با حضور سید مرتضی سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار اصفهان به منظور بررسی و تصویب لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌ها تشکیل شد.

لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌ها به میزان 30 درصد از سوی شهرداری به شورای شهر ارسال شده بود که این لایحه پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر در صحن علنی شورا قرائت شد.

البته شورای شهر با افزایش 30 درصدی بلیت اتوبوس‌های اصفهان مخالفت کرد و افزایش 20 درصدی بلیت اتوبوس‌ها از سال آینده با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رساند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد در ادامه این جلسه با بیان اینکه فاصله بین درآمد‌ها و هزینه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی باید کاهش یابد، گفت: در حال حاضر میانگین قیمت تمام شده هر سفر با اتوبوس 880 تومان است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه تنها درصد کمی هزینه به منظور حمل و نقل عمومی مردم در سطح شهر با استفاده از اتوبوس از شهروندان دریافت می‌شود، اظهار کرد: میانگین بلیت دریافتی از شهروندان به منظور استفاده آنها از اتوبوس 220 تومان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار