تابناک: امام جمعه آران و بیدگل گفت: باید بحث حفاظتی و تعیین مالکیت در منطقه گردشگری مرنجاب شهرستان به طور اساسی ساماندهی شود.
کد خبر: ۱۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ 16 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت الهر سید محمد موسوی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آران و بیدگل اظهار کرد: منطقه گردشگری مرنجاب آران و بیدگل به دلیل بکر بودن و دست نخوردگی همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی بوده، لذا با توجه به وسعت بالای منطقه نیاز به یک سامندهی درست و گسترده دارد که تاکنون انجام نشده است.

آیت الهر موسوی با انتقاد از نبود قانونی مصوب در مجلس برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور گفت:این نقیصه موجب نداشتن تشکیلاتی سازمان یافته و با حمایت قانونی از افراد فعال در این فریضه شده است.

وی مشخص نبودن چارت اداری و تشکیلاتی ستاد احیا را از دیگر مشکلات این ستاد برشمرد و افزود: این مشکل موجب شده که بین مصوبات شهرستانی و استانی و کشور تناقض هایی ایجاد شود و مصوبات شهرستان ها کاربرد خاصی در سطح بالاتر نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به همزمانی ایام نوروز با ایام شهادت حضرت زهرا(س) نوروز در شهر مذهبی آران وبیدگل باید رنگ و بوی فاطمی داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار