تابناک کهگیلویه وبویراحمد
پرداخت یک میلیارد و800 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد چرام
کد خبر: ۱۴۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 14 December 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از پرداخت یک میلیارد و800 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد از اول سال جاری تا کنون خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، علی حسن مظاهری به برگزاری دوره های آموزشی جهت مددجویان تحت حمایت که در آستانه ازدواج قرار دارند، اشاره وتصریح کرد : قبل از پرداخت کمک هزینه ازدواج ، برای دختران در آستانه ازدواج و همچنین نوعروسان تحت حمایت دوره های آموزشی قبل و بعد از ازدواج برگزار می شود .
مظاهری خاطر نشان کرد : در دوره های آموزشی شرکت کنندگان با نحوه بر خورد با مشکلات زندگی، شیوه همسرداری، مدیریت اقتصاد زندگی، نحوه تعامل با خانواده همسر، تربیت فرزند، مهارتهای زندگی مشترک، بهداشت فردی و روانی آشنا می شوند .
وی با بیان اینکه کمک هزینه جهیزیه این نهاد به زوجهای تحت حمایت بصورت نقدی پرداخت می شود، افزود: سقف پرداختی این کمک هزینه ازدواج بالغ بر 20 میلیون ریال می باشد .
مظاهری گفت : در همین راستا از اول سال جاری تا کنون مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به 90 نوعروس تحت حمایت پرداخت شد.
وی افزود: پرونده 140 نوعروس در نوبت قرار گرفته که به محض تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.

کمک بالغ بر400میلیون ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گچساران
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت: از ابتدای ماه گذشته تاکنون حامیان طرح اکرام به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بیش از 400 میلیون ریال مساعدت نموده اند.
قبادقربانی گفت: کمیته امداد به منظور کمک رسانی به ایتام و نیازمندان تحت حمایت از مشارکت خیرین نیکوکار استفاده می کند.
وی افزود: در همین راستاحامیان نیکوکار با قبول سرپرستی یک یا چند یتیم حمایت از آنها را برعهده گرفته و ماهیانه مبلغی به حساب آنان واریز می نمایند.
قربانی با تقدیر از حرکت خداپسندانه حامیان در کمک به ایتام، تصریح کرد: در همین زمینه در یک ماهه گذشته سال جاری حامیان نیکوکار مبلغ410میلیون و 933 هزار و951ریال به ایتام تحت حمایت خود کمک نمودند.
وی با اشاره به اینکه این مبلغ به 226 خانوار تحت حمایت پرداخت شده، بیان داشت: مبلغ 329میلیون و 837 هزار و970ریال آن بصورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی به خانواده این ایتام پرداخت شده است.
قربانی بیان داشت: طرح اکرام ایتام با تاْسی از سیره ائمه معصومین (ع)درخصوص یتیم ویتیم نوازی بارویکرد ترویج فرهنگ نوع دوستی وحفظ عزت نفس و رشد و تعالی فرزندانی که یتیم شده اند و از نعمت پدر محروم مانده یکی از طرحهای موفق کمیته امداد می باشد.

 واريز حق بيمه اجتماعي 190 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد
مدير کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بويراحمد، از پرداخت حق بیمه اجتماعی 190خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.
هادي ولايتي گفت: کميته امداد در خدمت‌رساني به مددجویان تحت حمایت در طول سال خدمات متفاوتی ارائه می دهد که طرح بیمه اجتماعی مددجویان از جمله این اقدامات و برنامه ها می باشد.
وی اظهار داشت: در همین راستا به منظور تامين آتيه زنان سرپرست خانوار و مجريان طرحهاي خودكفايي در سه ماهه سوم سال جاری بیش از 324 میلیون و 865 هزار و 800 ريال به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است.
ولايتي تعداد مددجویان بهره مند از بیمه اجتماعی در این شهرستان را 190 خانوار عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمند سازی و ارتقاء سطح اعتماد به نفس، امید به آینده ای
بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان می باشد



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار