مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: مصرف سی.ان.جی این استان در هشت ماه امسال با ۱۸ درصد رشد به ۱۰۶ میلیون کیلوگرم افزایش یافت.
کد خبر: ۱۴۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 13 December 2015
سید رمضان هاشمی اظهار داشت: افزایش مصرف سی. ان. جی در هشت ماه امسال با 18 درصد رشد، صرفه‌جویی 169 میلیون لیتری در مصرف بنزین را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون 36 جایگاه تک منظوره گاز طبیعی فشرده در این استان وجود دارد، بیان کرد: در هشت ماه سال گذشته 90 میلیون کیلوگرم سی. ان. جی مصرف شده است.

هاشمی از رشد 11 درصدی نفت‌گاز با آغاز سفر زائران اربعین خبر داد و عنوان کرد: از هشتم آبان ماه تا هشتم آذر ماه مصرف نفت‌گاز نسبت به مدت مشابه ماه قبل به 42 میلیون و 303 هزار و 800 لیتر افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه چهار جایگاه توزیع نفت‌گاز استان کرمانشاه برای ارائه خدمت به زائران اربعین با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این استان همکاری کردند، افزود: با تردد زائران اربعین مصرف بنزین رشد نامحسوسی داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه اظهار کرد: از هشتم آبان ماه تا هشتم آذر ماه مصرف بنزین با رشدی کمتر از یک درصد به 36 میلیون 117 هزار و 900 لیتر رسیده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار