رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان بیش از حد استاندارد است، گفت: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان باید تقویت شود و این موضوع مورد توجه شورای شهر قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ 15 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رضا امینی با اشاره به اینکه مهم‌ترین شاخصه بودجه سال آتی شهرداری اصفهان این بود که ما بر اساس ارتقای کیفیت زندگی در شهر اصفهان حرکت کنیم، اظهار کرد: برای رسیدن به این شاخصه، مؤلفه‌های مختلفی را تقسیم کردیم.

وی با بیان اینکه ارتقای وضعیت بخش فرهنگی برای ما بسیار مهم بود، اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید به صورتی باشد که مردم را به سمت رعایت حقوق یکدیگر هدایت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه موضوعات مختلف فرهنگی به اصلاح سبک زندگی کمک می‌کند، تصریح کرد: در این حوزه به بودجه برنامه‌ای شهرداری اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تفریح و نشاط نیز اعتباراتی در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان پیش‌بینی شد تا سال پر‌رونقی را در این زمینه داشته باشیم، ادامه داد: در زمینه ردیف‌های اعتباری ویژه بانوان در امر ورزش و تملک و احداث مراکز تخصصی بانوان نیز ردیف‌های قابل توجهی در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان پیش‌بینی شد.

امینی با بیان اینکه در زمینه پردیس‌های فرهنگی نیز راه‌اندازی دو پردیس فرهنگی به تصویب شورای شهر رسید، تاکید کرد: یک پردیس فرهنگی در محدوده شهرداری منطقه 12 اصفهان جا‌نمایی شده که تملک و احداث شود.

وی با تاکید بر اینکه پردیس‌های فرهنگی خانواده‌محور هستند که منظومه‌ای از خدمات را در آن پیش‌بینی می‌کنیم، افزود: با احداث این پردیس‌های فرهنگی خانواده‌ها می‌توانند یک روز فراغتی خود را در آن طی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اعتباراتی نیز برای راه‌اندازی مراکز تخصصی بانوان نیز به صورت سر‌پوشیده در بودجه سال آتی شهرداری پیش‌بینی شده است، گفت: تملک و احداث تعدادی ورزشگاه نیز در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان پیش‌بینی شده و به تصویب شورای شهر رسیده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر در تصویب بودجه سال آتی شهرداری، اهمیت ویژه‌ای برای حمل و نقل عمومی قائل شده است، اظهار کرد: تخصیص اعتبارات کامل برای رفع نیاز‌های قطار شهری از جمله مواردی بوده که به صورت ویژه مورد توجه شورای شهر قرار گرفته است.

امینی به پیش‌بینی 110 میلیارد تومان در بودجه سال آتی شهرداری برای ناوگان اتوبوسرانی اشاره کرد و ادامه داد: 10 میلیارد تومان از این اعتبارات برای باز‌سازی ناوگان و 100 میلیارد تومان نیز برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان بیش از حد استاندارد است، تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان باید تقویت شود و این موضوع مورد توجه شورای شهر قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه توسعه شبکه معابر با اولویت طرح‌های نیمه‌تمام نیز مورد نظر اعضای شورای شهر بوده است، اضافه کرد: در راستای تکمیل بخشی از طرح‌های نیمه‌کاره مانند سالن همایش‌های بین‌المللی و یا میدان امام علی(ع) با اعتبارات مورد تقاضای شهرداری موافقت شد که هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند و از گردونه پروژه‌های نیازمند اعتبار کنار گذاشته شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :