معاون اداره راه و شهرسازی شهرستان دنا از آمادگی این دستگاه برای مقابله با زمستانهای برفی دنا خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 08 December 2015
معاون اداره راه و شهرسازی شهرستان دنا از آمادگی این دستگاه برای مقابله با زمستانهای برفی دنا خبر داد.

به گزارش سفیر دنا علی بینا محمد خانی معاون راه و شهرسازی شهرستان دنا گفت:در زمسان امسال تعداد سه راهدارخانه در شهر بخش مرکزی ،بخش پاتاوه و منطقه شبلیز به صورت شبانه روز آماده مواجهه با شرایط مختلف آب و هوایی است.

محمدخانی با بیان اینکه در ایام زمستان در شهرستان دنا 45 نفر از پرسنل اداره راه و شهرسازی آماده ارائه خدمات راهداری هستند گفت: در مواقع بحران کلیه پرسنل این دستگاه آماده باش خواهند بود.

معاون اداره راه و شهرسازی دنا افزود:در شهرستان دنا 14 گردنه برف گیر به طول 120 کیلومتر وجود دارد که در زمستان با انسداد مواجه و نیاز به برف روبی دارند.

وی افزود:در مجموع800 کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی که شامل راههای اصلی، روستایی و بین شهری می شود در فصل زمستان نیاز به برف روبی و بازگشایی دارد.

محمد خانی بیان داشت:تعداد 18 خودروی سبک و سنگین کار بازگشایی معابر و برف روبی را برعهده دارند که امیدواریم در زمستان پیش رو با مشکل کمبود امکانات مواجه نباشیم.

معاون راه و شهرسازی شهرستان دنا از بازگشایی گردنه بیژن در صورت تجهز امکانات لازم خبر داد و گفت:امیدواریم با راه اندازی و تجهیز راهداری این محور شاهد بازگشایی مستمر این مسیر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار