براي چندين و چندمين بار حداقل در سال جاري؛
تابناك:‌براي چندين و چندمين بار حداقل در سال جاري مالباختگان شركت گيتي پسند برابر استانداري اصفهان تجمع كردند تا شايد حداقل براي چند دقيقه استاندار را از پشت پنجره اتاقش ببينند و به او كه به نوعي سكاندار اصفهان است بفهمانند كه پس از خدا چشم اميدشان به همت و ياري آن است.
کد خبر: ۱۴۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 06 December 2015

تابناک اصفهان: براي چندين و چندمين بار حداقل در سال جاري مالباختگان شركت گيتي پسند برابر استانداري اصفهان تجمع كردند تا شايد حداقل براي چند دقيقه استاندار را از پشت پنجره اتاقش ببينند و به او كه به نوعي سكاندار اصفهان است بفهمانند كه پس از خدا چشم اميدشان به همت و ياري آن است.

تقريبا از سال 91 تاكنون مشكلات سهامداران و سرمايه گذاران گيتي پسند ادامه دارد و مالباختگان آن هر از چندگاهي به اميدي برابر نهادهاي مختلف تجمع مي كنند تا شايد فرجي در حالشان صورت گيرد. در اين ميان عده بسياري حضور دارند؛ گروه هايي حاضر به دريافت سهام از كارخانه شدند و عده ديگر كه كارد به استخوانشان رسيده و تحمل مشكلات و بدقولي هاي اين شركت را ندارند، چيزي جز پولشان را نمي خواهند!

معترضان روز گذشته برابر دفتر اين شركت جمع شدند و امروز نيز برابر استانداري به اعتراض پرداختند بلكه فرجي صورت گيرد در كارشان؛ سرماي هوا و سوز زمستاني امروز اصفهان را شايد به توان عاملي دانست كه استاندار به ميانشان نيامد و همانند گذشته از شيشه پنجره اتاقش آن ها را نگاه كرد و دو نفر از آن ها را به اتاق گرمش فراخواند.

يكي از حاضران در اين جمع تأكيد داشت كه استاندار در سنوات گذشته از گيتي پسند حمايت كرده و به نوعي طرف كارخانه است چرا كه از تعطيل شدن كارخانه ها و به طبع بيكار شدن 3 هزار نيروي كارگر مي ترسد؛ با اين وجود اما انگار كسي 2 هزار طلبكار اين كارخانه كه هر كدامشان به هزار و يك اميد در اين شركت سرمايه گذاري كردند را نمي بيند.

گفته مي شد در ميانشان مادري است كه صاحب دو فرزند يتيم بوده و حالا به خاطر عقب افتادن سود تنها آب باريكه موجود مجبور است در گوشه خيابان زندگي كند.

با وجود شرايط گذشته و همچنين وضعيت نامساعد بسياري از سرمايه گذاران، عده بسياري از آن ها با هم، هم قسم شدند تا آخر اين داستان پاي حقشان به ايستد و اين بار اجازه فراموش شدن اين ماجرا و دادن قول هاي سرخرمن را ندهد!

حال بايد ديد پاسخ استاندار اصفهان به تجمع سرمايه گذاران شركت گيتي پسند و حواشي پيرامون آن چيست؟!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
من یک ایرانیم وانتظار دارم که مسیولین مرا همیشه یک شهر وند بدانند وبرای من حق حقوقی قایل باشند
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
سلام. از استاندار و کلیه مسئولان عاجزانه میخوایم که یه کاری کنند بعد از سه سال به پولمون برسیم.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
خدابه تابناک خیربده گوشه ای ازدرد ورنج مال باختگان را به گوش مسئولین رساند .هیچ رسانه ای درباره مشکلات مردم و.26000هزارخانواده حتی حرفی نزد.نراخدا حرف مردم رابه گوش مسئولین برسانید بلکه گره ای ازمشکلات مردم باز شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار