تابناک: پس از درخشش احسان حاج صفی و وریا غفوری بازیکنان اصفهانی تیم ملی ، مدیران و مسئولان فوتبال اصفهان خوشحال نیستند چرا که معتقد اند حضور دیگر بازیکنان شایسته تیم های اصفهانی می توانست کمک زیادی به تیم ملی انجام دهد.
کد خبر: ۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ 17 January 2015
به گزارش تابناک، بازیکنان تیم های اصفهانی در جام ملت های آسیا خوش درخشیدند. تیم ملی ایران که این روز ها در جام ملت های آسیا حضور دارد با درخشش بازیکنان اصفهانی اش تاکنون عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته است.
تیم ملی در این دوره از مسابقات تنها دو بازیکن از تیم سپاهان در ترکیب خود دارد، احسان حاج صفی و وریا غفوی دو طلایی پوشی هستند که در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و عملکرد مناسبی نیز از خود به نمایش گذاشتند. حاج صفی در مصاف برابر بحرین در کنار بازی خوبی که انجام داد، توانست گل نخست ایران را نیز به ثمر رساند تا نخستین گل ایران در جام ملت های آسیا به نام یک اصفهانی ثبت شود.
در جام جهانی تیم های اصفهانی سه نماینده در تیم ملی داشتند، البته این در حالی بود که بسیاری از بازیکنان خوب تیم های اصفهانی مثل مهدی شریفی، شجاع خلیل زاده، محمدرضا خانزاده و هادی عقیلی یا به تیم ملی دعوت نشدند و یا از ترکیب تیم خط خوردند.
در همان زمان هم انتقادات بسیاری از سوی این دو تیم اصفهانی صورت گرفت که چرا از ظرفیت مناسب تیم های شهرستانی به درستی استفاده نمی شود. افراد بسیاری معتقداند دید کی روش و کادرفنی نسبت به استقلال و پرسپولیس با تیم های شهرستانی مثل فولاد خوزستان و سپاهان متفاوت است و بازیکنان برای حضور در تیم ملی باید به استقلال و پرسپولیس بروند.
حال پس از دعوت نشدن قاسم حدادی فر و رحمان احمدی برای جام ملت های آسیا، انتقادات به انتخاب کی روش از سر گرفته شد، مهرزاد خلیلیان در کنفرانس خبری خود تاکید داشت، رحمان احمدی باید در تیم ملی حضور پیدا می کرد و شایستگی وی از خیلی افراد دعوت شده بیشتر بود.
رسول خوروش، سرپرست تیم سپاهان نیز پس از پیروزی تیم ملی ایران در مصاف با قطر به خبرنگار تابناک، گفت: از شرایط به وجود آمده رضایت نداریم اما با توجه به اینکه تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد، حرفی نمی زنیم.
شاید این نارضایتی ها، شرایط را برای کی روش سخت تر از پیش کند، چرا که اگر کی روش در جام ملت های آسیا نتیجه ای جز قهرمانی نگیرد، عدم توازن میان بازیکنان شهرستانی و بازیکنان پایتخت نشینان تیم ملی، یکی از بزرگ ترین انتقادات به وی می باشد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار