ذوب‌آهن ـ پرسپولیس؛ دیداری ویژه برای مهدی رجب‌زادهتابناک: مهدی رجب‌زاده برابر پرسپولیس بازهم می‌تواند بر تعداد گل‌های خود برابر پرسپولیس اضافه کند.
کد خبر: ۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ 28 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، به قول یکی از کارشناسان فوتبال اصفهان که نبرد تیم‌های استقلال – سپاهان و پرسپولیس - ذوب‌آهن را به نبرد باجناق‌های تهرانی و هم‌ریش‌های اصفهانی تشبیه کرده بود در اولین هفته پس از تعطیلی طولانی مدت لیگ این چهار تیم اصفهانی و تهرانی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا اوج حساسیت را در دیدارهای این هفته لیگ شاهد باشیم.

در اینگونه بازی‌های بزرگ همواره و به طور معمول بازیکنان بزرگ هستند که سرنوشت بازی‌ها را رقم می‌زنند و در صورتی که این بازیکنان از شرایط مطلوب بدنی و روانی برخوردار باشند می‌توانند یک تنه نتیجه یک دیدار را تغییر دهند.

یکی از بازیکنانی که همواره توانسته خودش را در دیدارهای بزرگ مطرح کند مهاجم و کاپیتان پا به سن گذاشته ذوب‌آهن مهدی رجب‌زاده است که می‌تواند در دیدار روز جمعه دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس نقش بسزایی را در پیروزی سبزپوشان دیار زاینده‌رود مانند دیدارهای گذشته این دو تیم ایفا کند.

مهدی رجب‌زاده در دیدارهای رو در روی دو تیم تاکنون توانسته 9 گل به ثمر برساند و در صورتی که در این بازی نیز موفق به گلزنی شود تعداد گل‌های زده خود را دو رقمی می‌کند.

در صورتی که یحیی گل‌محمدی به کاپیتان کهنه‌کار خودش اجازه بازی دهد این بازیکن فرصت این را دارد تعداد گل‌های خود را بازهم بیشتر کند.

آخرین گل رجب‌زاده به پرسپولیس هم در لیگ دوازدهم و در دور برگشت بود، وی بیست و سوم فروردین 92 در تساوی یک بر یک ذوب‌آهن و پرسپولیس تک گل تیمش را مقابل این تیم به ثمر رساند.

در صورتی که کاپیتان ذوب‌آهن موفق شود بر تعداد گل‌های خود در بازی برابر پرسپولیس اضافه کند از این حیث می‌تواند رکوردی بی‌نظیر را از خود به جای بگذارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار