قاسم زاده:
تابناک: مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: متاسفانه مشکلاتی از جمله تغییرات پرسنلی و یا تغییرات تاکسی‌ها از چالش‌های عمده فرودگاه محسوب می‌شود که گاهی متاسفانه نمایندگان مجلس نیز خواسته یا ناخواسته به آن دامن می‌زنند.
کد خبر: ۱۳۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 29 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی قاسم زاده شامگاه گذشته (شنبه) در نشست تخصصی ارتباط موثر جامعه میزبان با گردشگران در تالار شهروند اصفهان، اظهار کرد: فرودگاه به عنوان اولین و آخرین دروازه ای که گردشگران با آن روبرو می‌شوند از مشکلات مستثنا نیست، تلاش بر این است که تاجایی که می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم و برای اینکار توسعه ترمینال‌های فرودگاه و افزایش پروازها را مد نظر قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ابتدایی‌ترین مسئله در فرودگاه اصفهان تسلط پرسنل به زبان انگلیسی است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مشکلات اینچنینی از جمله پرسنل و تاکسی‌های فرودگاه از مشکلات عمده بخش دولتی است. ما برای بر طرف کردن مشکلات فرودگاه با چالش مواجه هستیم متاسفانه گاهی نمایندگان مجلس خواسته یا ناخواسته نمی‌گذارند کارها درست پیش برود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان ادامه داد: متاسفانه به دلایل مشکلاتی که ایجاد می‌شوند، نمی‌توانیم پرسنل فرودگاه را تغییر دهیم و افراد مسلط به زبان را وارد چرخه کنیم چراکه افراد کارمند رسمی فرودگاه هستند و با تعویض آن‌ها هزاران مشکل ایجاد می‌شود.

قاسم زاده با اشاره به اینکه سه سال است که منتظر تعویض تاکسی‌های فرودگاه هستیم و با چندین نامه نگاری هنوز به جایی نرسیده‌ایم، گفت: نیازمند راننده هایی هستیم که با زبان انگلیسی آشنا باشد و درشان اصفهان بتواند به توریست ورودی سرویس دهی کند.

وی با بیان اینکه به جز 11 کشوری که باید ویزا به دست از کشورهای خود برای مسافرت به ایران وارد شوند اتباع همه کشورها می‌توانند در فرودگاه اصفهان ویزا دریافت کنند، تصریح کرد: فرودگاه اصفهان از نظر وضعیت کیفی فرودگاهی رتبه دوم کشور را دارد و یعنی این فرودگاه کاملا مورد تایید سازمان فرودگاه های کل کشور است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه یک ترمینال شش هزار متر مربع برای توسعه پرواز های داخلی به فضای فرودگاهی اصفهان اضافه می‌شود، گفت: همچنین یک ترمینال 21 هزار متر مربعی نیز آماده فراخوان و انتخاب پیمانکار برای کلنگ زنی است.

قاسم زاده به CIP فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اشاره کرد و افزود: CIP این فرودگاه طراحی شده است و تا 2 ماه دیگر فراخوان ثبت نام برای انتخاب سرمایه گذار انجام می‌شود چراکه قرار است برای ساخت CIP فرودگاه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. همچنین توسعه پارکینگ‌های طبقاتی مقابل ترمینال‌ها که پیشنهاد آن توسط اصفهان ارائه شده برای اولین بار در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام خواهد شد.

اگر جزیره ای فکر نکنیم مشکلاتمان حل می‌شود

همچنین در این نشست رییس امور اداره تشریفات استانداری اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه پس از برجام روز به روز بر آمار ورود هیات های عالی رتبه خارجی به اصفهان اضافه می شود و یکی از اهداف این است که با نگاه به توسعه گردشگری چنین میزبانی‌هایی انجام گیرد.

مسعوود نیک آیین افزود: دولت دیپلماسی عمومی را به نتیجه رسانید و امروز نوبت ما است که در دیپلماسی فرهنگی خوش بدرخشیم و نقش آفرین باشیم.

وی ادامه داد: توسعه گردشگری یک همت عظیم می‌خواهد و نباید منتظر پلیس، میراث فرهنگی و ... بمانیم بلکه هرکس باید نقش اصلی خود را در پازل گردشگری ایفا کند. مشکلات در همه زمینه‌ها در این استان به این علت به وجود می‌آید که جزیره ای فکر و عمل می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار