گزارش تصویری از حاشیه نشینی در حصه؛
تابناک: "حصه" منطقه ای است که زیر نظر شهرداری منطقه ده و چهارده اصفهان مدیریت می شود و در سر شماری سال 1385 جمعیت آن 10 هزار نفر (2.652 خانوار) بوده است. ساخت و ساز غیر اصولی، پایین بودن سطح بهداشت، مصرف مواد مخدر، بی سوادی، نبود امکانات تحصیلی مناسب در کنار رشد مهاجرت (داخل به داخل و خارج به داخل) و ... عواملی است که مردم بومی این منطقه به خصوص کودکان را تهدید می کند.
کد خبر: ۱۳۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 26 November 2015
"حصه" منطقه ای است که زیر نظر شهرداری منطقه ده و چهارده اصفهان مدیریت می شود و در سر شماری سال 1385 جمعیت آن 10 هزار  نفر (2.652 خانوار) بوده است. ساخت و ساز غیر اصولی، پایین بودن سطح بهداشت، مصرف مواد مخدر، بی سوادی، نبود امکانات تحصیلی مناسب در کنار رشد مهاجرت (داخل به داخل  و خارج به داخل) و ... عواملی است که مردم بومی این منطقه به خصوص کودکان را تهدید می کند.











































منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن پرخیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
اینجانب نوکر قرآن و از مربیان قرآن پایگاه شهید چمران و حلقه های صالحین حصه میباشم

با توجه به کمبود امکانات در این منطقه تقاضای رسیدگی جدی و مکرر در این جایی که خواهر و برادرهای ما در حال زندگی کردن هستند اراده خیلی جدی میخواهد که مسئولین استان اوضاع را بهتر کنندکه مردم این منطقه بتوانند همچون مناطق دیگر اصفهان زندگی دور از دغدغه فکری و روحی را به طور کلی داشته باشند.با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :