براساس دستور العمل وزارت علوم دانشجویان رشته پزشکیار ورزشی که در ترم مهر ماه امسال در دانشگاه ورزش قزوین پذیرش شده اند و اکنون بیش از 1 ماه از آغاز کلاس های آنان گذشته است باید از بهمن ماه دوباره از ترم اول آغاز کنند.
کد خبر: ۱۳۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 26 November 2015
به گزارش تابناک ازقزوین، بر اساس شنیده ها از یک منبع معتبر بر اثر اشتباهی که در دانشکده ورزش و جوانان استان قزوین اتفاق افتاده است دانشجویانی که باید به صورت نیمه متمرکز از بهمن ماه در این دانشگاه پذیرش می شدند از ترم مهرماه پذیرش شده اند.

بر این اساس و بر پایه نامه ای که از وزارت علوم به این دانشگاه رسیده است این دانشجویان حالا که بیش از 1 ماه از شروع کلاسهایشان گذشته است باید این ترم را نادیده گرفته و از ترم آینده دوباره در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

در حال حاضر تعداد این دانشجویان بیش از 60 نفر می باشد که بر اثر یک اشتباه زودتر از موعد در دانشگاه ورزش و جوانان قزوین پذیرش شده اندو اکنون معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این دانشجویان است.

البته به گفته تعدادی از دانشجویان قول هایی از سوی ریاست دانشگاه در خصوص رفع این مشکل داده شده است که معلوم نیست تا چه اندازه درست باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار