نباید به هر قیمتی برای رسیدن به پیروزی در انتخابات تلاش کنیم و حق مردم است که به آنهااجازه داد تا در کمال آرامش کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند .
کد خبر: ۱۳۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 24 November 2015
 موضوع انتخابات که در استان کهگیلویه وبویراحمد مسئله ای بسیار جدی و از اهمیت بالایی برخوردار است.تا جایی که همه ی اقشار درگیر آن هستند و به تکاپوی شدید می افتند.سایت آوای ماغر قبه قلم یکی از مخاطبان خود از زاویه ای دیگر به این موضوع نگاه می کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،امید به خدا وتوکل به آن، زمینه همه خوبیها را فراهم می نماید تا بشر به عنوان خلیفه الهی با آگاهی تمام به مسائل روز، مسیر درست وغلط زندگی را تشخیص داده وجایگاه واقعی خود در دنیا را پیداکند واز آن به درستی پاسداری نماید.
با توجه به حساسیت موضوع انتخابات وحضور مردم در صحنه برپایه اسلام واسلام مداری، به پایبندی به تمام اصول قانون اساسی در این زمینه نیاز مبرم است .
حفظ دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و دین داری نباید با شعار و پایبندی به شعار های توخالی رنگ و ببازد؛ مردم حضور در صحنه انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی وخارجی میدانند و استحکام نظام وآرمانهای آن را یک اصل دانسته وبا تمام وجود مدافع آن خواهند بود.
نباید عده ای همانند قصابان در سطح شهروروستاهاراه بیفتند و اندیشه مردم را خرید وفروش کنند.
انتخابات چیست ؟ معیار انتخاب اصلح چیست؟ حضور نامزدهای انتخاباتی بر اساس چه معیارهایی است ؟ آیا برمبنای اسلام است ؟آیا برمبنای قرآن واحکام شرعی است ؟آیا ادای تکلیف است ؟ آیا منفعت های شخصی باعث حضور یک نامزد در انتخابات می شود ؟آیا حب پست ومقام است؟آیا بند بند قانون اساسی را میدانید آیا بند بند دستورهای اسلامی را برای حکومت بر مردم میدانید ؟
اسلام که مخالف هر نوع سوء استفاده از مردم است؛ پس با کدام معیارهای اسلام داریم وارد صحنه انتخابات میشویم؟
معیارپول،شغلهای حق ناسی،خرید و فروش، وعده و یا امتیازدهی؟به کجا چنین شتابان ؟مگر سکان مدیریت را در دنیا بدست گرفتن، چقدر می ارزد؟ مگر مسئولیت در دنیا قیمتش چند است؟ مقامش در آخرت چقدر است؟ آیا گرفتن مسئولیت به هر قیمتی به تباهی آخرت ارجحیت دارد؟
مگر جمله زیبای مقتدایمان مولا علی (ع) که فرمودند« مسئولیت وحاکمیت پیش من از همین کفشهای وصله کرده هم کم ارزش تر است» یادمان رفته؟پس شتاب به هر قیمت را آهسته کنیم تاحب دنیا ما را شرمنده امام زمان نکند .
انتخاب یک منتخب در حکومت اسلامی مبنا ومعیار دارد که مردم فهیم ودیندار وپایبند به اسلام وانقلاب اسلامی، باسنجش عملکردها و انتخاب خردمندانه پای صندوقهای رای خواهند آمدوبار دیگر دشمنان وبرنامه ریزان ضد انقلاب را مایوس خواهند کرد.
نباید به هر قیمتی برای رسیدن به پیروزی در انتخابات تلاش کنیم و حق مردم است که به آنهااجازه داد تا در کمال آرامش کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ پس سعی کنیم هر راهی را برای رسیدن به رای مردم انتخاب نکنیم تا مردم نسبت به ما بدبین نشوند.
یادداشت از:سعید دست باز - مسئول هیئت مذهبی قمر بنی هاشم شهر لیکک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار