جانشین فرمانده سپاه اصفهان:
تابناک: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با بیان اینکه شرق اصفهان جایگاه ویژه‌ای در سپاه اصفهان دارد، گفت: سپاه سال آینده پیش‌بینی خوبی را در راستای اجرای برنامه‌های بسیج برای شرق اصفهان در نظر دارد.
کد خبر: ۱۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 13 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، سردار مجتبی فدا با اشاره به ورود عرصه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج به شرق اصفهان اظهار داشت: مردم بزرگوار شرق اصفهان اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در نگاه سپاه استان دارند و به همین خاطر بیشترین عرصه اقتصاد مقاومتی که بسیج سازندگی مسئولیت آن را به عهده داشته از نظر حجمی به شرق اصفهان اجرا شد.

وی افزود: سردار نقدی به دلیل شرایط حساس و مشکلات شرق اصفهان، به مرکز استان اعتبار ویژه‌ای را اختصاص داده که در کل در اختیار بسیجیان و مردم شرق اصفهان قرار گرفت.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با توجه به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: هر اقدام و ظرفیتی که نیاز باشد بسیج با تمام توان و امکانات آمادگی حضور را داشته و در این رابطه در عرصه بیابان‌زدایی اگر دستگاهی به کمک بسیج بیاید با همه توان و امکانات حضور پیدا می‌کنیم.

وی با ذکر وام‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های خانگی تصریح کرد: وام‌های اقتصاد مقاومتی برای ورود به عرصه‌های کوچک در اختیار خانواده‌ها گذاشته می‌شود و هدف اصلی این است که هر خانواده متناسب با ظرفیت خودش تولید کند تا در عرصه وابستگی و امنیت غذایی نقش داشته باشند.

سردار فدا نگاه ویژه سپاه به شرق اصفهان را متذکر شد و گفت: سپاه سال آینده پیش‌بینی خوبی را در راستای اجرای برنامه‌های بسیج برای شرق اصفهان در نظر دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار