تابناک: سومین جشنواره موسیقی اصفهان به منظور معرفی موسیقی سنتی، اصیل و فاخر و حمایت از گروه های جوان، اردیبهشت 94 به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴ 12 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مسوول فرهنگی هنرسرای خورشید اصفهان گفت: این جشنواره دارای بخش ویژه با موضوع اصفهان است و شرکت کنندگان در این بخش موظف به ساخت حداقل یک تصنیف جدید با موضوع اصفهان هستند و حداقل نیمی از هر اثر ارسالی باید قطعه موسیقی جدید باشد.

شجاعی منش با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه گروههای اصفهان است، افزود: آثار ارسالی باید بر روی لوح فشره به صورت تصویری با کیفیت مطلوب و حداقل دارای سه قطعه باشد و هر گروه موظف به پر کردن فرم کامل جشنواره است و همچنین گروه های منتخب موظف به اجرای حداقل یک تا سه اثر در ایام جشنواره هستند.

وی تاکید کرد: تمام گروه های شرکت کننده موظف به رعایت قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران هستند و شیوه های جدید و خلاق در اجرا و آغاز مکتب اصفهان در اولویت ویژه قرار دارد.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره حداکثر تا هشتم فروردین ماه 94 باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در هنر سرای خورشید واقع در بزرگراه شهید چمران ارسا کنند.

سومین جشنواره موسیقی اصفهان سوم تا دوازدهم اردیبهشت سال آینده همزمان با هفته نکوداشت اصفهان برگزار می شود و به گروه های منتخب 10 تا 40 میلیون ریال، به سرپرستان گروه های منتخب تندیس جشنواره و به تمام اعضای گروه ها لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار